firma PC
Fra : Tømreren

Dato : 26-10-03 09:12

Jeg er som man jo sikkert kan se,Tømrer og har talt med min mester om en
firma pcordning,hvor der indgår bærbar og bredbånd.

Sagen er at jeg skriver og sender ugeseddeler til min mester hver
uge,derudover bruger jeg min nuværende pc til at lave div. firmarelateret
ting på i ca 3 timer om ugen..

Er dette nok til at kunne bruge den "nye" pcordning,eller skal der meget
mere hjemmearbejde til??

Mvh
Tømreren

Fra : Nielsen

Dato : 26-10-03 10:36

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dkHULAHOP> skrev i en meddelelse
> [...]
> ting på i ca 3 timer om ugen..
>
> Er dette nok til at kunne bruge den "nye" pcordning,eller skal der meget

PCén for sig har vist ikke noget krav om minimums anvendelse.
Bredbåndet, der skal du have adgang til firmaets net for ikke at blive
beskattet af "fri telefon"

Nielsen

Fra : Tømreren

Dato : 26-10-03 13:17

"Nielsen" <jtn@privat.dk> skrev i en meddelelse
> PCén for sig har vist ikke noget krav om minimums anvendelse.
> Bredbåndet, der skal du have adgang til firmaets net for ikke at blive
> beskattet af "fri telefon"

det lyder da lidt fjollet..... fri telefon for en ADSL...
Hvad gør man så hvis firmaet ikke har noget "net"..... mester har lige fået
56k modem,,, han er ikke så langt fremme i sandalerne rent teknisk...

Tømreren

Fra : Nielsen

Dato : 26-10-03 14:25

> "Nielsen" <jtn@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> det lyder da lidt fjollet..... fri telefon for en ADSL...

Den kører jo over telefonlinien såå, men jow det lyder måske lidt fjollet

> Hvad gør man så hvis firmaet ikke har noget "net"..... mester har lige
fået
> 56k modem,,, han er ikke så langt fremme i sandalerne rent teknisk...

Tjaa...så kan du jo så ikke påberåbe dig at du kan arbejde hjemmefra i
firmaets regi.
Du kan jo så bare aflevere/sende de udskrevne dokumenter.

Men ellers tjek med T&S evt på deres hjemmeside

Nielsen