Huskøb og Energitilskud
Fra : Core

Dato : 24-10-03 15:19

Hej Gruppe

Jeg har for et stykke tid siden købt et gammelt hus, og ville derfor gerne
have skiftet mine vinduer ud, især her før vinteren slå rigtig til,
men da jeg ikke havde næsten 40.000 til at købe dem, søgte jeg derfor
kommune om tilskud til dem, den mand som lavede energirapporten
godkendte med det sammen at jeg kunne få tilskud, men efter den havde været
oppe hos kommune fik jeg afligevel afslag, med den begrundelse af den
forrige ejer havde fået tilskud til nyt tag og vinduer og derfor kunne jeg
ikke få tilskud, så er det jeg undre mig ?
kan det virklig være rigtigt at jeg har mistet min rettigheder til tilskud
pågrund af den forrige ejer? jeg har jo købt huset af ham og betalt for det
der var i huset, og jeg vidste intet om hans tilskud?

Kan kommune nægte mig tilskud på det grundlag at tilskudet følger huset og
ikke manden der søgte det?
eller er der en lovmæsig grund til at jeg kan anke deres afgørelse.