I får lige hele smørren:
Martin, i har solgt mig en omgang lort - som i senere tog retur og ombyttede til en ny. Den nye har jeg nu, og den har
ikke været brugt da den ikke virker.
Tag den retur, ellers har jeg intet valg?
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "nic>
Sent: Wednesday, October 22, 2003 3:43 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Jeg vil gerne reparere din vare men jeg kan desværre ikke tage det retur.
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic
Sendt: 22. oktober 2003 14:28
Til: shop
Emne: Re:
Problemet er jo at jeg har brugt tiden på at sikre mig det ikke var mig der lavede fejl - i har jo ombyttet headset'et
en gang før - jeg har brugt tiden på at teste med andre telefoner, incl et besøg i nokiabutikken. Tager i det retur?
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Wednesday, October 22, 2003 2:20 PM
Subject: SV:
Hej Nic
TELMORE yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager produktet. Fortryder du købet, skal TELMORE
underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du fik produktet i hænde. Du har pligt til at returnere varen i samme
stand og mængde, som den er modtaget. TELMORE refunderer alene produktets salgspris. Du skal selv afholde forsendelses
og handling omkostninger, såvel som de omkostninger der er forbundet med at returnere varen.
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 22. oktober 2003 14:20
Til: shop
Emne: Re:
" Et krav om returnering i original emballage kan kun opretholdes,
hvis der er tale om emballage, som repræsenterer en ikke ubetydelig
værdi for sælger, og som forbrugerne almindeligvis anvender til
opbevaring af varen. Det er i givet fald en forudsætning, at der
først er givet tydelige oplysninger herom. "
Holder du stadig på dit har jeg intet valg. Jeg ser frem til at høre fra jer.
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Tuesday, October 21, 2003 2:33 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Som tidligere nævnt vil jeg gerne se på det, hvis du sender det ind til mig. Jeg sender det derfor til Teleservice og
får det til reparation.
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 20. oktober 2003 18:06
Til: shop
Emne: Re:
Og skal jeg forblive kastebold mellem jer 3 skodfirmaer, har jeg ingen anen udvej end en sag. Lortet virker ikke, altså
skal i tage det retur - så er det underordnet om der er emballage med eller ej.
Jeg forventer du tager dette retur, ellers er det forbrugerstyrelsen.
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Monday, October 20, 2003 2:59 PM
Subject: SV:
Nokia Support: +45 33292929
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 20. oktober 2003 14:39
Til: shop
Emne: Re:
Teleservice der tager 50,- for at bytte / returnere. Det er bare ikke godt nok. Find på noget bedre.
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Monday, October 20, 2003 2:34 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Det er derfor jeg henviser til Teleservice, som alligevel laver vores telefoner og tilbehør.
Teleservice: +45 43599000
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 20. oktober 2003 14:31
Til: shop
Emne: Re:
Det betyder at du kan tage den retur med en forholdvis forringelse af værdien - desuden er headset'et i udu, så du får
et nyt af nokia - det kan aldrig blive kundes problem når det var dead on arrival.
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Monday, October 20, 2003 2:29 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Har du original emballagen? Nej - Derfor kan jeg ikke tage varen retur, da den ikke er i slagsbar tilstand. Jeg tilbyder
derfor, på bedste vis at hjælpe dig med reparation.
Hvis du sender varen til mig, vil jeg med glæde sende den til reparation igen.
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic
Sendt: 20. oktober 2003 14:26
Til: shop
Emne: Re:
Den holder ikke - jeg har købt en vare der ikke virker - den skal retur - ellers er det jo fint at det kostede mere end
de 500 som er minimum hos forbrugerstyrelsen...
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Monday, October 20, 2003 2:24 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig. Du bedes derfor kontakte Teleservice for reparation eller Nokia for support. Jeg
beklager.
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 20. oktober 2003 14:21
Til: shop
Emne: Re:
Ej nu må i styre jer - salgsbar stand? lortet virker jo ikke? i har solgtr mig en vare der ikke virker i hverken min
eller 2 venners telefoner . det skal bare retur skal det.
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Monday, October 20, 2003 2:18 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Jeg kan ikke tage headset'et retur, når det ikke er i original emballage eller i salgsbar tilstand. Du bedes derfor
kontakte Nokias support afdeling, for yderligere support.
Nokia: +45 33292929
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 19. oktober 2003 16:27
Til: shop
Emne: Re:
Jeg har ikke emballagen - headset'et er dog ubrugt...
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Monday, October 13, 2003 11:40 AM
Subject: SV:
Hej Nic
Hvis du sender headset'et ind til mig vil jeg teste det og evt kreditere det, hvis det stadig er i orginal embalage og
stadig er som nyt.
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 10. oktober 2003 16:42
Til: shop
Emne: Re:
Telefonen er netop blevet kalibreret af samme grund - og den virker perfekt med jabra... tag nu lortet retur :) (det er
ubrugt) - og der er ingen tone ment i denne sætning :)
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Friday, October 10, 2003 4:36 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Hvis de ikke kan hjælpe dig, kan jeg desværre heller ikke, da det er en autoriseret Nokia reperatør jeg også sender til.
Det eneste jeg kan er at sende det til rep eller bytte det igen, men lader ikke til at hjælpe. Har du set om det ikke er
telefonen der er defekt?
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 9. oktober 2003 15:58
Til: shop
Emne: Re:
Dette ER gjort i nokia butikken, kongensgade...
Jeg vil gerne returnere... de nye i byttede det til er aldrig brugt.
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Thursday, October 09, 2003 3:50 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Har du mulighed for at kontakte teleservice i Odense, da de har værktøjet til at åbne og teste både din telefon og
headset?
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 8. oktober 2003 16:06
Til: shop
Emne: Re:
Nokia 6310i
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Wednesday, October 08, 2003 2:55 PM
Subject: SV:
Hej Nic
Hvilken telefon har du egentlig?
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Martin
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic]
Sendt: 7. oktober 2003 21:32
Til: shop
Emne:
Det ligner en returnering, da hverken dette og et nyt jeg afprøvede i telebutikken virker med min telefon - den vil ikke
acceptere koden.
Hvordan gør jeg?
----- Original Message -----
From: "shop" <shop@telmore.dk>
To: "Nic>
Sent: Thursday, October 02, 2003 2:22 PM
Subject: SV: Nokia Bluetooth
Hej Nic
Jeg håber ikke at vi har sny(d)t dig, men hvis du bor tæt på en større by kan du få headset'et lavet hos Teleservice på
garantien. Kontakt evt Teleservice på 43 59 90 00, for mere information ang indlevering.
Med venlig hilsen
ShopMore.dk - Peter
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
www.shopmore.dk -
www.telmore.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Nic
Sendt: 2. oktober 2003 14:20
Til: shop
Cc: Nic
Emne: Nokia Bluetooth
Hej!
Jeg har fået mit nokia bluetooth headset ombyttet hos jer - desværre virker det nye ikke, da den ikke accepterer koden -
hvad gør jeg?
Svar udbedes til en forandring - i har snyt mig et par gange...
Med venlig hilsen / Best regards
Nic