Afgift
Fra : m.grewy

Dato : 13-04-01 23:21

Hej alle
Vi alle sammen er jo gode til at brokke os over den danske afgift på mc.
Men jeg har lige snakket med Erik Dons som næsten lige er kommet hjem fra
Thailand.
Der betaler de på en mc på over 150ccm og impoteret 600% i afgift.

Michael (som er glad for ikke at bo i Thailand)

Fra : RadioMan

Dato : 14-04-01 17:28

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry. I'm just
a Dumb Blonde Danish Boy"
m.grewy <m.grewy@cykel.dk> wrote in message
> [...]
> Thailand.
> Der betaler de på en mc på over 150ccm og impoteret 600% i afgift.

Sjovt... - "Ællingerne" er lige kommet hjem fra Thailand, og kunne berette
om svinebillige cykler i butikkerne, samt svinebillige lejepriser...
Er det mon ikke et andet land du har taget fejl af???

RadioMan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-04-01 17:48

RadioMan wrote:

> Sjovt... - "Ællingerne" er lige kommet hjem fra Thailand, og kunne berette
> om svinebillige cykler i butikkerne, samt svinebillige lejepriser...
> Er det mon ikke et andet land du har taget fejl af???

Mon ikke det er Singapore? Der skal man også køre rundt med et uhyre på
størrelse med en dankortterminal på styret Jeg kan ikke lige huske hvad
formålet er, men sikkert ikke noget godt :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : m.grewy

Dato : 14-04-01 18:33

Nej jeg er næsten sikker på at det var thailand.
Men det kan da godt være

Michael