hvor mange dage om året må man bo i sit so~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-03 17:34

havde lige min moder med ude og kikke på min / vores grund i dag - jeg
har da tænkt mig at bygge et hel års hus der ... men hvor længe må man
være der jeg har jo en lille lejlighed i byen ?
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : 'Du.nk'

Dato : 18-10-03 22:06

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> havde lige min moder med ude og kikke på min / vores grund i dag - jeg
> har da tænkt mig at bygge et hel års hus der ... men hvor længe må man
> være der jeg har jo en lille lejlighed i byen ?

Reglerne om hvormange dage du må være i sommerhuset har intet at gøre med om
du har en lejlighed eller ej.
Det er udelukkende et antal dage i sommerhalvåret - det nøjagtige tal husker
jeg ikke + nogen weekender i vinterhalvåret.

Venlig hilsen
Dunk

Fra : Sverre Stokke

Dato : 19-10-03 06:54

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skriver:
>hvor længe må man
>være der
§ 7 a. En beboelsesbygning i et sommerhusområde må ikke anvendes til
overnatning i perioden fra 1. oktober til 31. marts. Dog må overnatning i
den nævnte periode ske i forbindelse med kortvarige ferieophold, weekends
eller lignende.

Hilsen Sverre.