hvad og hvor hurtigt skal Poltiet
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-03 17:32

gøre noget ? jeg sad ved spor 11 i dag og ventede da et par unge hip
hopper begyndte at tømme lomerne på en korpulent mand - som de påstod
sad oven på derres bilet ja han var fuld som en båd og sov - det mente
jeg nu ikke skulle gøre ham retsløs ....der gik 15 minutter der er 70
m fra Poltiets station på hovedbanen ned til bag pølsevognen på spor
11 de kom sgu ikke .... nu er jeg ikke hellig forbrydelser der ikke
rammer en almindeligt eller mindre bemidliget borger på tegne bogen
rager mig ikke .... men jeg synes det andet er for lavt .... men det
er sgu da også for ringe at poltiet ikke kommer når de er så tæt på
findes der ikke noget om - hvor hurtigt de skal komme ?

fans også jeg ikke havde kamera delen med til min spv med - ps måtte
jeg så offenlig gøre billederne i f.eks dk.binaer ?
--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad
øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."

Fra : Henning

Dato : 18-10-03 18:06

On Sat, 18 Oct 2003 18:31:51 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

> [...]
>sad oven på derres bilet ja han var fuld som en båd og sov - det mente
>jeg nu ikke skulle gøre ham retsløs ....der gik 15 minutter der er 70

Gjorde du noget, eller sad du bare og ventede på, at politiet skulle
opdage det?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-03 19:41

On Sat, 18 Oct 2003 19:05:47 +0200, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Gjorde du noget, eller sad du bare og ventede på, at politiet skulle
>opdage det?

jeg ringede til dem 112 forklarede hvor det var de ville komme
*straks* ....om jeg hoppede ud og gik i kambolage med et par måske
kniv bevæbnede hip hopper.... Hell no ...selv poltiet fraråder det med
mindre det er i slevforsvar...

Fra : L.K.

Dato : 19-10-03 07:24

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> fans også jeg ikke havde kamera delen med til min spv med - ps måtte
> jeg så offenlig gøre billederne i f.eks dk.binaer ?

OT.
Stationen på Hovedbanen er lukket.

--
L.K.
www.krall.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-10-03 13:02

On Sun, 19 Oct 2003 08:24:07 +0200, "L.K." <aliveinc@yahoo.com> wrote:

>OT.
>Stationen på Hovedbanen er lukket.

Hmm ??? der var da eller både lys og mennesker da jeg gik forbi i går
da jeg skulle hjem ved 16 tiden ?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-10-03 19:50

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

> Hmm ??? der var da eller både lys og mennesker da jeg gik forbi
> i går da jeg skulle hjem ved 16 tiden ?

Den fungerer vist mest som kontor/ekspedition og ikke som
"udrykningsstation".

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-10-03 10:51

Henrik Stidsen wrote:
> Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

> Den fungerer vist mest som kontor/ekspedition og ikke som
> "udrykningsstation".

....men der er så heller ikke særligt langt til den på Halmtorvet...

--
Jacob

If you ever teach a yodeling class, probably the hardest thing is to
keep the students from just trying to yodel right off. You see, we
build to that.