Udflytning
Fra : Jørgen

Dato : 16-10-03 22:01

Hvor hurtigt efter at man har sendt en blanket ind omkring en persons
fraflytning af lejlighed, kan man nægte personen adgang til sin lejlighed??
selve personen der bliver boene er ene lejer af lejligheden....

Fra : Henning Makholm

Dato : 17-10-03 01:29

Scripsit "Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk>

> Hvor hurtigt efter at man har sendt en blanket ind omkring en persons
> fraflytning af lejlighed, kan man nægte personen adgang til sin lejlighed??

Hvilken blanket og hvem har du sendt den til?

--
Henning Makholm "The compile-time type checker for this
language has proved to be a valuable filter which

Fra : Jørgen

Dato : 17-10-03 18:07

Kommunen, altså personen det drejer sig oms adresse er fra flyttet den
omtalte adresse..

Fra : Henning Makholm

Dato : 18-10-03 12:20

Scripsit "Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk>

> Kommunen, altså personen det drejer sig oms adresse er fra flyttet den
> omtalte adresse..

Hviklen blanket? Umiddelbart kan jeg ikke forestille dig at hvad du
meddeler eller ikke meddeler til kommunen kan have nogen betydning for
retsforholdet mellem dig og din tidligere logerende (hvis det er det
der er forholdet; det fremstår stadig ikke særlig klart at dit
indlæg). Med mindre altså I har aftalt andet.

Placer venligst dit svar under citatet, og beskær så citatet
tilstrækkelig meget til at det ikke generer at svaret står
nedenunder.

--
Henning Makholm "Larry wants to replicate all the time ... ah, no,
all I meant was that he likes to have a bang everywhere."

Fra : 'Du.nk'

Dato : 18-10-03 12:34

Det er vel ikke dig som laver flytteanmeldelse i andres navn ?

Venlig hilsen
Dunk

Fra : Jørgen

Dato : 18-10-03 12:39

> Det er vel ikke dig som laver flytteanmeldelse i andres navn ?
>
> Venlig hilsen
> Dunk

Jorv det er, er der noget slemt i det?? det sagde de deroppe at der ikke var
noget forkert i det det er trodsalt min adresse og min lejlighed, så jeg
bestemmer da selv hvem der har adresse der... eller hva?

Fra : 'Du.nk'

Dato : 18-10-03 13:37

Normalt vil det da være den involverede person som kvitterer for at han/hun
bor andet sted. Man kan godt 'flytte nogen ud' ved at lave en erklæring om,
at man ikke har pågældende boende - bruges typisk ved logerende, som glemmer
at melde flytning.
Det at der er meldt adresse ændring har intet at gøre med, hvornår du kan
smide damen ud. Adresseændringen går udelukkende på, hvor hun bor
'officielt'. Hendes fysiske opholds varighed afgøres af de aftaler du og hun
har.