Hardball våben
Fra : Morten Blinksbjerg N~

Dato : 14-10-03 16:15

Hej,

Jeg har hørt at regeringen vil gøre hardballvåben ulovlige.

Hvis jeg ejer et hardballvåben nu, og det senere bliver ulovligt.
Hvad skal jeg så gøre? - skal jeg bare aflevere det på politigården, og
så destruerer de mit dejlige legetøj til over kr. 7.000,- ?

--
Morten Blinksbjerg Nielsen, Odense
http://www.mbn.dk/ - http://www.websmed.dk/

Fra : Du.nk.

Dato : 14-10-03 16:18

"Morten Blinksbjerg Nielsen" <dummy@mbn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad skal jeg så gøre? - skal jeg bare aflevere det på politigården, og
> så destruerer de mit dejlige legetøj til over kr. 7.000,- ?

Tja - jah - hvad havde du ellers forestillet dig ?

Du kan jo bare lade være at købe sådan noget pjat legetøj.

Venlig hilsen
Dunk

Fra : vmx

Dato : 14-10-03 19:14

"Du.nk." <09125VAK5@iname.com> skrev i en meddelelse

> Tja - jah - hvad havde du ellers forestillet dig ?
>
> Du kan jo bare lade være at købe sådan noget pjat legetøj.
>
> Venlig hilsen
> Dunk

Dagens lamme kommentar!

Kan du ikke, "for god ordens skyld", omdøbe
dit nickname til "DSK" ("dagens stupide kommentar")
- eller i det mindste bibeholde det samme blot 1 år
af gangen således man ikke konstant skal editere
kill-filteret?

"Med venlig hilsen"
Robert

Fra : Henning

Dato : 14-10-03 17:51

On Tue, 14 Oct 2003 17:14:33 +0200, "Morten Blinksbjerg Nielsen"
<dummy@mbn.dk> wrote:

> [...]
>Hvad skal jeg så gøre? - skal jeg bare aflevere det på politigården, og
>så destruerer de mit dejlige legetøj til over kr. 7.000,- ?

Mon ikke du kan lovliggøre den ved at erhverve dig en våbentilladelse?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 14-10-03 23:45

Du skal vente til der er en konkret lovgivning på området.
Så kan du forholde dig til den, og ikke til løse rygter.

/Hans