Matematikprogram til 4 klasse
Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 18-10-03 21:04

min datter er ked af at hun har problemer med tabeller
er der et godt edb program hun kan få glæde af?

--
Lars Henrik Jensen
Haraldsgade 7

66115998
lhj@haraldsgade7.dk

lhj@oab-tryk.dk

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 18-10-03 22:20

"Lars Henrik Jensen" <lhj@haraldsgade7.dk> wrote in message
> min datter er ked af at hun har problemer med tabeller
> er der et godt edb program hun kan få glæde af?

Det er godt nok ikke et decideret program, men måske kan du bruge
www.matematikbogen.dk

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 12-11-03 15:26

Fra : Preben Wolff

Dato : 17-11-03 23:52

"Lars Henrik Jensen" <lhj@haraldsgade7.dk> wrote in message news:<3f919cb0$0$9828$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> min datter er ked af at hun har problemer med tabeller
> er der et godt edb program hun kan få glæde af?

Hej Lars,

Prøv disse link. Jeg tror, du finder, hvad du har brug for her:

http://www.larsenware.dk/tabelterperi

http://www.duda.dk/Grundfag/Matematik/matematik.html

- preben