Skal vi også ha DFM caps eller lign !
Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 20:02

I en anden tråd længere nede, har vi snakket om hvor trist det er, når vi er
til samme arrengementer, uden at kunne vide hinnanden er der ! (hehe fik i
den).
Nå men Armand forslog at vi evt kunne ha en T-shirt med dfm på, og så
forslog Morten Christensen at det kunne være caps.
så nu har jeg liige hurtigt lavet en side med forskellige caps typer, er i
interesseret, eller skal jeg få info på T-Shirts istedet ?

Check lige: http://mj-products.dk/dfm/

Mvh
Morten

Fra : Janus

Dato : 13-04-01 20:31

En sej DFM t-shirt vil da helt sikkert være lige mig, så du må meget gerne
lave en t-shirt side hvis du har tid til det

mvh
Janus

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 20:34

> En sej DFM t-shirt vil da helt sikkert være lige mig, så du må meget gerne
> lave en t-shirt side hvis du har tid til det
oki så hopper jeg liiige i weben igen

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 21:22

Check lige: http://mj-products.dk/dfm/

skal vi ha lavet noget eller ?

Mvh
Morten

Fra : Allan Bojesen

Dato : 13-04-01 21:57

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Check lige: http://mj-products.dk/dfm/
>
> skal vi ha lavet noget eller ?

Jow da. Jeg er mest til t-shirt.

Allan Bojesen

Fra : Adam Christensen

Dato : 13-04-01 22:02

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Check lige: http://mj-products.dk/dfm/
>
> skal vi ha lavet noget eller ?

Lad os nu bare få nummerpladeskiltene først )

--
Adam
SV650S

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 22:04

> Lad os nu bare få nummerpladeskiltene først )
hehe enig, men jeg føre bare de ideer afsted jeg høre )

Mvh
Morten

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 13-04-01 22:54

> Check lige: http://mj-products.dk/dfm/
>
> skal vi ha lavet noget eller ?

Det er da en god ide hvis modellen følger med, men ellers syntes jeg, at det
ville være bedre med et mærke som man kan sy på skulderen af ens mc-jakke.

Jesper

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-04-01 22:08

> [...]
> så nu har jeg liige hurtigt lavet en side med forskellige caps typer, er i
> interesseret, eller skal jeg få info på T-Shirts istedet ?

Det er måske nok mig der er for gammeldags :-/ , men jeg syntes at en caps
eller T - shirt er _for_ poppet !, jeg ville personligt ikke gå med nogen af
delene.

Hvad med en " nål " eller et stof mærke som man kunne sætte på sin dragt ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-04-01 22:33

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message

> Hvad med en " nål " eller et stof mærke som man kunne sætte på sin dragt
?

Hmmm... Arj, jeg vil _ikke_ sy noget som helst i min nye dragt

- T-shirt kan ses af alle - det er rigtig nok. Men det kræver at man smider
overalls og jakke - og hvem gør det udenfor sommerperioden, når de lige er
et smut til et åbent hus eller til et træf med kolde natter?
- En nål - der skal man jo sådan set hen og nærkigge på mcistens
brystkasse(og nogle vil sikkert tage det nærtagende *G*)
- Et mærke - som jeg skrev før, så er jeg ikke noget for at skulle sy noget
på min dragt.
- En cap derimod - og jeg har udset mig hvilken jeg er fortaler for:
Brooklyn cap'en.
Den kan man have med sig inde under jakken, uden at den tager skade af et
buk. Det er jo ganske praktisk: af med hjelmen, op med jakken, så halsen kan
blive lidt fri, på med luen (som jeg foretrækker at kalde den jvf. min jyske
overbevisning *G*) - så er der heller ikek nogen der kan se det yndige
morgenbollehår man så yndigt er begyndt at rende rundt med, fordi man ikke
lige er kommet til frisøren ;c))
Der står jo desuden også, at det er "højt moderne produkt", og umiddelbart
ser det ud til at være af en ganske fornuftig og kanon kvalli.

Jeg vil foreslå, at falder valget på cap - af den ene eller anden art - så
vil jeg gerne ofre den 50'er ekstra det måske koster, at teksten bliver syet
på, og det ikke er tryk. Så kan den nemlig vaskes uden at det falder af.

Jeg ved ikke om Morten Juel er sådan en "tøj/plade/hatte-mager", eller om
han blot har kontakten det rette sted?
Men kan få en pris på bordet, så er det måske også nemmere at se forskellen

Men jeg er ihvertfald ret så hut på hat )

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 22:38

> [...]
syet
> på, og det ikke er tryk. Så kan den nemlig vaskes uden at det falder af.
Ja den er jeg også lidt glad for
Det medsygning var egentligt en god ide, hmm det må efterforskes efter påske
)

> Jeg ved ikke om Morten Juel er sådan en "tøj/plade/hatte-mager", eller om
> han blot har kontakten det rette sted?
> Men kan få en pris på bordet, så er det måske også nemmere at se
forskellen
Jeg laver sqt noget så er det ikke til at gå med ))
jeg har bare snakket med nogle firmaer

Mvh
Morten

Fra : Morten Christensen

Dato : 17-04-01 22:48

> syet

> Ja den er jeg også lidt glad for
> Det medsygning var egentligt en god ide, hmm det må efterforskes efter
påske
> )

Hvazzå, Hr. Juel...

Nu er vi efter påsken *S*
(Ja, jeg er ivrig efter at få fat i en cap )

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-04-01 15:21

Morten Christensen <morten@mummitrold.dk> skrev i en

> Hvazzå, Hr. Juel...
>
> Nu er vi efter påsken *S*
> (Ja, jeg er ivrig efter at få fat i en cap )

Jeg har en !, i såån´ noget sort plastik "læder", i panden er der en måge
der
"smider" en klat og i nakken står der Bonbon-land !
Den må du få !!!!!!!! ;-o

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-04-01 16:23

> Jeg har en !, i såån´ noget sort plastik "læder", i panden er der en måge
> der
> "smider" en klat og i nakken står der Bonbon-land !
> Den må du få !!!!!!!! ;-o

Fjång!

At medbringe næste gang, der er kaffemøde *S*

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Adam Christensen

Dato : 13-04-01 22:47

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message

> Hvad med en " nål " eller et stof mærke som man kunne sætte på sin dragt
?

En hopla-nål? )

--
Adam
SV650S

Fra : Lone

Dato : 13-04-01 23:06

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message

> [...]
Skal det være enten eller ?

Kunne der ikke være et par ting at vælge imellem - altså med samme
genkendelige mærke ?
Evt. cap og nål. - - eller i så fald ville nålen måske være nok - - den kan
vel plantes på en cap ?
Med venlig hilsen
Lone

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-04-01 23:37

> ?
>
> En hopla-nål? )

En hopla-nål !!, jeg aner ikk´ engang hvad det er :-/ ,
men med mit kendskab til dig, er du sikkert skide ondskabsfuld

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Adam Christensen

Dato : 14-04-01 00:02

> En hopla-nål !!, jeg aner ikk´ engang hvad det er :-/ ,
> men med mit kendskab til dig, er du sikkert skide ondskabsfuld

Nåh.. man er nok bitter. Kulden? De rustne bolte på Guzzi'en? )

--
Adam

Fra : Niels S.

Dato : 14-04-01 09:48

Adam Christensen skrev

> Nåh.. man er nok bitter. Kulden? De rustne bolte på Guzzi'en? )

Hi-hi i har det sjovt hva'! Jæ ve os vær mæ: eller dit koblingskabel?
Bøttejern? ))

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-04-01 10:42

Niels S. <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en
> Adam Christensen skrev

> Hi-hi i har det sjovt hva'! Jæ ve os vær mæ: eller dit koblingskabel?
> Bøttejern? ))

Jahh !!, men nu kan i rende mig, for nu kører knægten og jeg til Haasum MC,
for de har åbenthus i dag og i morgen, men i morgen er det jo Stevns der
kalder

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-04-01 12:16

> Jahh !!, men nu kan i rende mig, for nu kører knægten og jeg til Haasum
MC,
> for de har åbenthus i dag og i morgen, men i morgen er det jo Stevns der
> kalder

Stevns.. I morgen...*bz* Jeg har misset no'ed!

Hvad hvor hvorfor og hvornår?

Jarj ve' mæ! (tror jeg da )

-Morten C.-

Fra : Niels S.

Dato : 14-04-01 12:37

Morten Christensen skrev

> Stevns.. I morgen...*bz* Jeg har misset no'ed!
>
> Hvad hvor hvorfor og hvornår?

Ligesom Malerklemmen blot d. 3. søndag i måneden. Første gang i morgen. Se
lidt mere her: http://www.hodal.dk/dmcn

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Adam Christensen

Dato : 14-04-01 13:29

"Niels S." <HondaVFR@TheRaceTrack.com> wrote in message
> Adam Christensen skrev

> Hi-hi i har det sjovt hva'! Jæ ve os vær mæ: eller dit koblingskabel?
> Bøttejern? ))

Kablet fejler skam ikke noget - jeg må bare få spændt den kontraskive
ordentligt ved lejlighed

> Niels S.
> VFR800FI

Nå ja, jeg kan jo (næsten) få to af min for det en VFR koster

--
Adam
SV650S

Fra : Anneli

Dato : 14-04-01 16:15

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en " nål " eller et stof mærke som man kunne sætte på sin dragt
?

En nål er da en fin idé! :0) Ikke et mærke, jeg nægter at sy noget på mit
tøj! En cap kan vel gå an ellers, så man ikke kan se det ufikse hattehår man
får af styrthjelmen ;0)

--
Stor hilsen Anneli - med hattehår!
Suzuki GZ 250 Marauder, lysegul :0) ? Jawa mv.

Fra : Armand

Dato : 14-04-01 01:41

> [...]
> til samme arrengementer, uden at kunne vide hinnanden er der !
> Nå men Armand forslog at vi evt kunne ha en T-shirt med dfm på,

Nix!
Jeg anskuede blot at det burde være et beklædningsstykke - og ikke
ligefrem "karlsonger"
T-shirts vil i temmelig mange situationer være akkurat ligeså anonyme
som et par "karlsonger" :-/

--
Armand.