Online rollespil !
Fra : Søren

Dato : 30-10-03 21:42

Hej !
Kunne godt tænke mig at høre hvilket online rollespil der er ! Har spillet
en del DiabloII....skal helst være i samme stil med dværge, drager osv :)

--
Søren Steffensen
ICQ: 102169245

Fra : arc@na

Dato : 30-10-03 23:24

"Søren" <sorensteffensen(remove)@vip.cybercity.dk> wrote in

> Kunne godt tænke mig at høre hvilket online rollespil der er ! Har
> spillet en del DiabloII....skal helst være i samme stil med dværge,
> drager osv :)

Lige fra hukommelsen:

Ultima Online
Everquest
Anarchy online
Asheron's Call
Arcanum (ja, den har en multiplayer-del!)

- nogen der kender flere? Jeg spiller ikke selv online, så...

arc@na

Fra : Søren

Dato : 31-10-03 14:59

Nogen der kan anbefale nogen af disse spil ?

--
Søren Steffensen
ICQ: 102169245

Fra : arc@na

Dato : 31-10-03 16:07

"Søren" <sorensteffensen(remove)@vip.cybercity.dk> wrote in news:3fa26bc2$0
$27424$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Nogen der kan anbefale nogen af disse spil ?

Hvis man er til onlinespil, skulle Everquest vist nok være meget populært,
og der er efterhånden en masse ekstramoduler/opgraderinger.

En af mine venner påstår, at Anarchy Online er det bedste spil han
nogensinde har spillet. Men det er jo en smagssag.

arc@na

Fra : Søren

Dato : 31-10-03 16:47

Har set folk spille Anarchy Online og er ikke meget for fremtidsspil !

Hvis jeg vil spille Everquest hvilket skal jeg så købe ? den er ALT for
mange udvidelser til at jeg kan finde rundt i det :(
Eller skal jeg bare købe Gold pakken ?

Fra : arc@na

Dato : 31-10-03 17:21

"Søren" <sorensteffensen(remove)@vip.cybercity.dk> wrote in news:3fa283d8$0
$27435$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Har set folk spille Anarchy Online og er ikke meget for fremtidsspil !

OK...

> Hvis jeg vil spille Everquest hvilket skal jeg så købe ? den er ALT for
> mange udvidelser til at jeg kan finde rundt i det :(
> Eller skal jeg bare købe Gold pakken ?

Kig på http://everquest.station.sony.com/ - jeg spiller det som sagt ikke
selv.

arc@na

Fra : Morten Steen

Dato : 31-10-03 17:29

> Hvis jeg vil spille Everquest hvilket skal jeg så købe ? den er ALT for
> mange udvidelser til at jeg kan finde rundt i det :(
> Eller skal jeg bare købe Gold pakken ?

Her kan jeg hjælpe. Har spillet EverQuest i snart... 3 år, tror jeg.
Der er netop udkommet en pakkeløsning der hedder EverQuest Evolution. Den
indeholder SAMTLIGE udvidelser til dato, og prisen ligger på ca. $30.00.
Vildt billigt, så er det sagt.
EverQuest er suverænt det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Straight
up. Men vær forberedt at kæresten bliver sur, du mister en masse nattesøvn,
og en hel del andre forbandelser... det er det værd!

Morten

P.S. Hvis du kommer i gang, så spil på Zebuxoruk serveren. Der kan du finde
mig (Lalor Windrider, he-he), og en del andre danskere.

Fra : Søren

Dato : 31-10-03 22:10

Hmm ok...havde planlagt at spille ca. 1 time om dagen...måske lidt mere
engang imellem - lyder som om det er lige i underkanten :( Men hvad pokker -
man kon jo prøve at holde det lidt nede :)
Hvor køber man lige den pakke du skriver om - 30$ er jo ingenting :)

--
Søren Steffensen
ICQ: 102169245

Fra : Morten Steen

Dato : 31-10-03 22:23

> Hvor køber man lige den pakke du skriver om - 30$ er jo ingenting :)

Der må jeg faktisk være dig svar skyldig. Jeg har købt allle expansions
efterhånden som de er kommet. Men prøv steder som f.eks. Amazon, Blackstar
o.l.
Held og lykke. EverQuest er suverænt!

Morten

Fra : Søren

Dato : 01-11-03 15:53

Jeps...men Everquest2 er også på vej :)
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000067A3M/qid=1067698316/sr=1-2/ref=sr_1_2/002-9364020-2918469?v=glance&s=videogames

Fra : Søren

Dato : 02-11-03 12:49

Fedt...det kan kun købes på Amazon.com og ikke i Europa :( Amazon.com sender
ikke til DK :(

Fra : arc@na

Dato : 02-11-03 19:00

> Fedt...det kan kun købes på Amazon.com og ikke i Europa :( Amazon.com
> sender ikke til DK :(

Du kan få det i Betafon (www.betafon.dk)

arc@na
"I hate words." "Words suck." "If I wanted to read, I'd go to school."
Beavis & Butthead

Fra : arc@na

Dato : 02-11-03 20:06

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in news:3fa54639$0$30066
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Du kan få det i Betafon (www.betafon.dk)

PS: 399.- for samtlige moduler.

Fra : Propellen

Dato : 02-11-03 18:44

On Fri, 31 Oct 2003 22:09:36 +0100, "Søren"
<sorensteffensen(remove)@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hmm ok...havde planlagt at spille ca. 1 time om dagen...måske lidt mere

Jeg har 213 dage spillet siden april 2001.. Go figure.. Hvis du bliver
"hooked" på EverQuest, NeverRest, EverCrack spille genren, så køb det
IKKE! 213 døgn spillet er fanme meget. Med en 1 time om dagen, så
kommer man ikke langt i EQ. Sådan er det bare. Men hvis du køber det,
så kræver det et credit card. ca 13$/month. Lidt billigere hvis det er
på 3mdr, 6 mdr. 12mdr.
Der er temmlig mange danskere på Cazic-Thule server.. bl.a. en
Skandinavisk guild.
Men nu er du advaret!
--

/Prop

Fra : Tybalt

Dato : 31-10-03 17:45

"Søren" <sorensteffensen(remove)@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> en del DiabloII....skal helst være i samme stil med dværge, drager osv :)

Du kan da prøve Neverwinter Nights.

Foruden at have en spændende single player del, findes der et kæmpe online
community.
Og til forskel fra f.eks. Everqest, skal man ikke betale en månedlig fee,
for at spille online.

Mvh. Henrik