18 Wheels of Steel: Across America
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 28-10-03 17:20

Hej

Hvor lang tid skal man køre for at få en ny lastbil....??
og hvor kan man købe den...??

Tobias

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-10-03 19:21

Tobias Haugaard Klint wrote:
> Hej
>
> Hvor lang tid skal man køre for at få en ny lastbil....??
> og hvor kan man købe den...??
>
> Tobias

Der findes tilsyneladende ikke nogen demoversion af spillet, dvs du
sidder med den fulde version som du selvfølgelig har købt og betalt i en
butik. Og der fulgte en manual med, så slå op i den og find selv ud af
det. Du skal ikke regne med at få hjælp til "W4r3Z" i denne gruppe.

På den anden side, hvis du er dygtig nok til at finde og downloade et
helt spil burde du også kunne finde ud af at spille det selv.

Hvis du har den fulde version af spillet men bare er for doven til at
læse instruktionerne så må du selvfølgelig meget undskylde!

Prøv at spørge her: http://ibpro.ikonboard.com/Trucksim/

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-10-03 19:24

Teknisk uheld, vi bringer en rettelse..

Fra : SvendeBent

Dato : 28-10-03 20:32

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse
> Sune Mika Salminen wrote:
>
> Teknisk uheld, vi bringer en rettelse..

> til at

> -Sune

Hold da op, du går da helt amok pga. en mand spørger om hjælp til et spil.

Manualen kan læses ved at køre genvejen "18 WoS Across America Help" i
spilmappen i start/programmer menuen.

Og selvfølgelig har folk betalt for det, for ingen er da så dumme og spørge
om hjælp her, uden at have betalt for spillet ?

mvh SvendeBent

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-10-03 20:58

SvendeBent wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hold da op, du går da helt amok pga. en mand spørger om hjælp til et
> spil.

Tjaah det gør jeg måske nok.

Se tråden herinde der hedder "hvad er nyeste" fra 26/10 kl. 12:42.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 29-10-03 18:00

ja den 26/10 var en søndag har du hørt om det der hedder mandag og
butikker....
Så må du selv hvide hvad jeg mener med det...!!

Tobias

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 29-10-03 17:59

Tak for hjælpen.....
Prøver det.

Tobias

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 29-10-03 17:59

Hej sune
Jeg vil lige sige at jeg har købt spille...
Og det med at læse så kan jeg ikke forstår at du hisser dig op over det.
Man kan ikke gøre for at man er ordblind....!!!!
Tænke dig om inden du skriver noget... !!

Tobias

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-10-03 22:01

In news:bnorjv$18q$1@sunsite.dk,
Tobias Haugaard Klint <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> carefully typed:
> Hej sune
> Jeg vil lige sige at jeg har købt spille...

Okay. Det virkede bare underligt at du spørger om noget man kan læse sig
til i instruktionerne der følger med når man køber sådan et.

> Og det med at læse så kan jeg ikke forstår at du hisser dig op over
> det. Man kan ikke gøre for at man er ordblind....!!!!
> Tænke dig om inden du skriver noget... !!

.....men du benytter trods alt et forum hvor man kommunikerer skriftligt.
Skal jeg tænke mig om?! Jeg kan jo ikke se herfra hvor jeg sidder at du
er ordblind vel?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 30-10-03 06:19

Hej
Nej det er seføldig rigtige nok...
ja og jeg kan saktensen godt tage den frem og læse det.. men jeg fatter det
ikke.... har prøvet...
Men som sagt så er jeg ordblind. så det er der for...

Tobias

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-10-03 08:56

In news:bnq6vt$6fi$1@sunsite.dk,
> [...]
> fatter det ikke.... har prøvet...
> Men som sagt så er jeg ordblind. så det er der for...

Okay, undskyld Tobias. Der kan man se hvad der sker når en ordblind og
en skabs-autist krydser deres spor )

Har du ikke nogen i nærheden der kan hjælpe med at oversætte
instruktionerne?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?