Gratis online spil??
Fra : KH

Dato : 26-10-03 20:05

Er der nogen som kender til et par fede demo spil som man kan spille online
dvs. gratis. Og nej jeg er ikke ude efter fuldversion "gratis" spil. Kun
noget min bror og jeg kan spille lidt mod hinanden.

Klaus

Fra : /Ole

Dato : 26-10-03 20:11

Dem findes der da en del af. Der er kommet et ganske gratis Wolfenstein
spil. Jeg kan ikke lige huske, hvad det hedder, men søg, og du skal finde.
Det er faktisk hamrende godt.

/Ole

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 26-10-03 20:27

/Ole wrote:
> Dem findes der da en del af. Der er kommet et ganske gratis
> Wolfenstein spil. Jeg kan ikke lige huske, hvad det hedder, men søg,
> og du skal finde. Det er faktisk hamrende godt.

Kan jeg bestemt ikke benægte. Wolfenstein: Enemy Territory er navnet...

--
Martin K

Fra : /Ole

Dato : 26-10-03 20:48

> Kan jeg bestemt ikke benægte. Wolfenstein: Enemy Territory er navnet...
>
> --
> Martin K
> www.lemansarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!

Det er da lige,. hvad det er.

/Ole

Fra : --=STONE=--©

Dato : 27-10-03 10:03

">
> Kan jeg bestemt ikke benægte. Wolfenstein: Enemy Territory er navnet...

Var det noget med et link ?? !!

--
--=STONE=--©

Fra : Streetz

Dato : 27-10-03 11:36

On Mon, 27 Oct 2003 10:02:46 +0100, "--=STONE=--©"
<Sejl@surfmailSPAM.dk (fjern SPAM)> wrote:

>">
>
>Var det noget med et link ?? !!

Hvis du nu bare prøver google fø'rst, så kommer svaret.

Fra : --=STONE=--©

Dato : 27-10-03 11:41

> Hvis du nu bare prøver google fø'rst, så kommer svaret.

Ved det godt, derfor jeg -- hvis du forstår... dårlig humor !

--
--=STONE=--©

Fra : Casper Bang

Dato : 26-10-03 20:08

> [...]
> dvs. gratis. Og nej jeg er ikke ude efter fuldversion "gratis" spil. Kun
> noget min bror og jeg kan spille lidt mod hinanden.

http://spil.tv2.dk << der kan du blandt andet spille skat online...

Hvis du vil have mere kvalificerede svar, skal du nok fortælle hvilken type
spil du leder efter.

Fra : Casper Bang

Dato : 26-10-03 20:08

> http://spil.tv2.dk << der kan du blandt andet spille skat online...

når jeg siger skat mener jeg jo egentligt skak

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 26-10-03 20:27

Casper Bang wrote:

> når jeg siger skat mener jeg jo egentligt skak

Ahh... ok! Synes også det andet kunne lyde en anelse skummelt

--
Martin K

Fra : KH

Dato : 26-10-03 20:49

Nej, jeg er mere over i spil som Wolfenstein - Battlefield 1942 - og Tron2
som er beskrevet. Dvs. "rigtige" spil.

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 26-10-03 23:39

"KH" <de@de.de> skrev i en meddelelse news:bnh8ff$jl5$1@news.cybercity.dk...
> Nej, jeg er mere over i spil som Wolfenstein - Battlefield 1942 - og Tron2
> som er beskrevet. Dvs. "rigtige" spil.

Ok, og du spiller allerede Return to Castle Wolfenstein, Enemy Teretories?
(ja, det er gratis).

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 20:30

KH wrote:
> Er der nogen som kender til et par fede demo spil som man kan spille
> online dvs. gratis. Og nej jeg er ikke ude efter fuldversion "gratis"
> spil. Kun noget min bror og jeg kan spille lidt mod hinanden.

Drøn ind hos Invictus og hent 1NSANE demoen
http://www.invictus.hu/

http://www.treadmarks.com/
Topgejlet multiplayer pløk-hinandens-tanks spil.

http://www.3dgamers.com/dl/games/tron2/tron2.0_mp_demo.exe.html
Tron 2.0 Multiplayer Demo...jeg ved ikke om det er noget men jeg har
stærkt på fornemmelsen at det ikke er et helt almindeligt FPS.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-10-03 00:28

Eller Hidden and Dangerous

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Martin_P

Dato : 27-10-03 19:26

Deltaforce - Black Hawk Down er da også i en demo version

www.novalogic.com

Faktisk meget underholdene!!!

MEner også at spilelt Vietcong er i en demo

www.vietcong-game.com

Særdeles underholdene!!!!
Faktisk så meget at jeg købte spillet :)
Og det er vel derfor de laver disse demoer ;)))

Martin_P

Fra : --=STONE=--©

Dato : 27-10-03 19:46

"KH" <de@de.de> wrote in message news:bnh5tn$f06$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> dvs. gratis. Og nej jeg er ikke ude efter fuldversion "gratis" spil. Kun
> noget min bror og jeg kan spille lidt mod hinanden.

Tja når jeg tænker over det, så er der jo også American Army... helt gratis
online spil og ikke bare en demo - burde falde i din smag !!

Og her er et link til DL :
http://www.aafiles.com/file.info?ID=17474

--
--=STONE=--©

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-10-03 23:12

"--=STONE=--©" <Sejl@surfmailSPAM.dk (fjern SPAM)> skrev i en meddelelse
> Tja når jeg tænker over det, så er der jo også American Army... helt gratis
> online spil og ikke bare en demo - burde falde i din smag !!
>
> Og her er et link til DL :
> http://www.aafiles.com/file.info?ID=17474

Det kan ihvertfald klart anbefales herfra. Enemy Territory
syntes jeg dog personligt er elendigt.

/Kenneth Iversen

Fra : Bossy

Dato : 28-10-03 11:11

den gamle unreal tournament

Fra : Jacob Mogensen

Dato : 29-10-03 17:12

Prøv at tjekke:
http://www.gratis-ting.dk/ny/nyheder/index.php?soeg=demo

> [...]
> dvs. gratis. Og nej jeg er ikke ude efter fuldversion "gratis" spil. Kun
> noget min bror og jeg kan spille lidt mod hinanden.

Gratis-Ting.dk / Jacob Mogensen
E-mail: jacob@gratis-ting.dk
TLF: 61 30 88 61

Kig forbi http://www.gratis-ting.dk og bestil gratis vareprøver og meget