Heroes of Might and Magic 4 problemer
Fra : ds

Dato : 26-10-03 13:57

Hvad kan der være galt når mit Heroes lukker ned når jeg vælger new game og
vender tilbage til mit skrivebordet?

Jeg har:
Win XP
2100+
512 mb ddr
Geforce 4 128mb

Hilsen Danny

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 14:21

ds wrote:
> Hvad kan der være galt når mit Heroes lukker ned når jeg vælger new
> game og vender tilbage til mit skrivebordet?

> [...]

Det er fordi du mangler et bundkort og en harddisk.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : ds

Dato : 26-10-03 14:24

Ej det har jeg også men hva det er for et har vel ingen indflyedels på
spillet?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 14:46

ds wrote:
> Ej det har jeg også men hva det er for et har vel ingen indflyedels på
> spillet?
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

Jeg tror jeg er nødt til at tage en pause herinde fra igen...

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Cks

Dato : 26-10-03 14:51

"ds" <danny@post4700.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan der være galt når mit Heroes lukker ned når jeg vælger new game
> [...]
Kører du den org. H4 (Std), eller en af udvidelserne (GS - WoW)?
Har du prøvet at patche spillet med nyeste patch? (Ikke nødvendigt med WoW)
http://dynamic3.gamespy.com/~homm/index.php?page=homm4/h4patches.shtml
Kører du nyeste Direct X?
Har du fået grøn "Passed" på alt hardware under testen før installation?
Har du prøvet at køre opløsningen på spillet lidt ned (måske driverproblem)?
Er det spillets org. baner som går ned, eller baner hentet på nettet?

Mvh.
Cks

Fra : ds

Dato : 26-10-03 15:20

> Kører du den org. H4 (Std), eller en af udvidelserne (GS - WoW)?
Den org.

> Har du prøvet at patche spillet med nyeste patch? (Ikke nødvendigt med
WoW)
Nej men jeg kan ik rigtig hente dem på det link du sende med så er der ik en
der ligger dem i dk.binear?

> Kører du nyeste Direct X?
Ja

> Har du fået grøn "Passed" på alt hardware under testen før installation?
Ja

> Har du prøvet at køre opløsningen på spillet lidt ned (måske
driverproblem)?
NEj men prøver lige

> Er det spillets org. baner som går ned, eller baner hentet på nettet?
Org. baner

Fra : Cks

Dato : 26-10-03 18:51

> Den org.

> WoW)
> Nej men jeg kan ik rigtig hente dem på det link du sende med

Prøv at hente patch til H4 her:
http://www.patches-scrolls.de/

Søg efter patch til Windows PC - Søg under H efter Heroes patch.
Ellers prøv på Google.

Cks