Hvad er nyeste??
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 26-10-03 12:43

Hej
Jeg har lige en lille ting, som håber i kan hælpe mig med..
der er to spil, som er:
18 Wheels of Steel: Across America
Hard Truck: 18 Wheels of Steel

Så er det jeg vil høre hvad for en af dem her er den nyeste??

Hilsen
Tobias Klint

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 12:51

Tobias Haugaard Klint wrote:
> Hej
> Jeg har lige en lille ting, som håber i kan hælpe mig med..
> der er to spil, som er:
> 18 Wheels of Steel: Across America

September 2003

> Hard Truck: 18 Wheels of Steel

August 2002

Det tog mig 30 sekunder at finde ud af ved at bruge en søgemaskine. Kan
du selv gøre det næste gang?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : /Ole

Dato : 26-10-03 12:57

Er der nogen, der ved. om de er værd at bruge penge/tid på?

/Ole

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 26-10-03 14:01

Hej
Jeg har kun prøvet Hard Truck: 18 Wheels of Steel
Og det er udmærket. den nye har jeg ikke prøvet...
er der nogen der ved om det er penge være.????

Hilsen
Tobias

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 14:17

> [...]
> Og det er udmærket. den nye har jeg ikke prøvet...
> er der nogen der ved om det er penge være.????

Her er en håndfuld links til at starte med

http://www.scssoft.com/aa.php

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 26-10-03 15:26

Sune Mika Salminen wrote:

> Her er en håndfuld links til at starte med
>
> http://www.scssoft.com/aa.php
>
> -Sune

Hej

ja det ser godt ud.
Men grafiken er det beder eller er det det samme som den tilliger
udgave....???

og det ser ud til at det er bleven mere virkerkelige...??

Hilsen
Tobias

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 15:47

Tobias Haugaard Klint wrote:

> Hej
>
> ja det ser godt ud.
> Men grafiken er det beder eller er det det samme som den tilliger
> udgave....???

Det må du da selv kunne afgøre, du siger jo du har prøvet det gamle.
Der er masser af screenshots på sitet. Jeg kender slet ikke de spil.

> og det ser ud til at det er bleven mere virkerkelige...??

Jeg kender ikke noget til spillene, men jeg er da enig i at grafikken
ser pæn ud.
Du kan vente et par uger og se om der ikke skulle komme en demo du kan
downloade. Hvis den kommer, kan du helt sikkert finde den her
http://www.scssoft.com/aa.php

Men hvad med at læse nogle anmeldelser - der er helt sikkert et par
stykker hvis du følger nogle af de links der er på SCSSoft's website.
Det ser ud somom de fører hen til nogle steder hvor der sidder nogle
seriøse truckere.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 26-10-03 16:35

"Tobias Haugaard Klint" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har kun prøvet Hard Truck: 18 Wheels of Steel
> Og det er udmærket. den nye har jeg ikke prøvet...
> er der nogen der ved om det er penge være.????

Hvis du mener at det "gamle" er pengene værd vil du også
mene det om det nye.

Jeg syntes personligt at det er et udmærket spil. Grafikken
syntes jeg ikke er bedre end det gamle men der er nye
lastbiler, laste og så kører man selvfølgelig over hele amerika
og ikke kun i udvalgte dele af landet.

/Kenneth Iversen

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 26-10-03 16:44

Okay...
Jeg kan forstår du har spillet...
Hvis du har det kan du så ikke kontakte mig på
Mail tobias_h_klint@hotmail.com
eller msn tobias_h_klint@hotmail.com

Vil lige høre lidt mere om det!!

Tobias