Frozen Throne - CD key
Fra : BorreBoy

Dato : 24-10-03 12:24

Hejsa.

Jeg har lige fået Frozen Throne i dag. Desværre virker den medfølgende CD
key ikke (invalid CD key).
Jeg har naturligvis forsøgt flere gange.
Spillet er nyt, og er købt hos Coolshop.

Hvad gør jeg i denne situation?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : xXx Martin Callsen x~

Dato : 24-10-03 12:29

BorreBoy wrote:
> [...]
> medfølgende CD key ikke (invalid CD key).
> Jeg har naturligvis forsøgt flere gange.
> Spillet er nyt, og er købt hos Coolshop.

Først tjekker du endnu engang om det ikke skyldes en tastefejl fra din side,
og hvis alt er i orden (eller rettere sagt ikke i orden) så går du bare ned
i butikken og fortæller at du gerne vil bytte spillet, da CD-KEY'en ikke
virker.
--
<><><><><><><><><>
Med venlig hilsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-10-03 12:36

BorreBoy wrote:
> [...]
> medfølgende CD key ikke (invalid CD key).
> Jeg har naturligvis forsøgt flere gange.
> Spillet er nyt, og er købt hos Coolshop.

Kontakter Coolshop eller dem der har lavet spillet, og forklarer din
situation.

Hvis du ikke gider alt det besvær, kan du prøve at lede efter en no-cd
patch, men når du installerer sådan en må du undvære eventuelle
officielle patches til spillet - med mindre der kommer en opdateret
no-cd patch selvfølgelig, det gør der sommetider hvis man er heldig.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : BorreBoy

Dato : 24-10-03 12:38

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Kontakter Coolshop eller dem der har lavet spillet, og forklarer din
> situation.

Har skrevet til dem, men de er så ufattelig sløve

Tak for svarene.

Fra : Peter B

Dato : 24-10-03 13:21

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Har skrevet til dem, men de er så ufattelig sløve
>
> Tak for svarene.

Du har vel ikke bytte om på O (bogstavet) og 0 (tallet)? Har selv begået
denne fejl et par gange

Du har sikkert ikke, men nævner det bare for en sikkerhedsskyld.

Mvh

Peter

---

Fra : BorreBoy

Dato : 24-10-03 13:23

"Peter B" <no@spam.2me> skrev i en meddelelse

> Du har vel ikke bytte om på O (bogstavet) og 0 (tallet)? Har selv begået
> denne fejl et par gange
>
> Du har sikkert ikke, men nævner det bare for en sikkerhedsskyld.

Nope. Hverken 0 eller O er en del af nøglen

Fra : Henrik Dissing

Dato : 26-10-03 10:25

On Fri, 24 Oct 2003 14:22:48 +0200, BorreBoy wrote:

>"Peter B" <no@spam.2me> skrev i en meddelelse

>Nope. Hverken 0 eller O er en del af nøglen

Hvad så med I (stort i) og l (lille L)?
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Warper7

Dato : 26-10-03 11:10

"Henrik Dissing" <sorry@drowned.in.spam.invalid> skrev i melding

> Hvad så med I (stort i) og l (lille L)?
> --
> Venlig hilsen
> Henrik Dissing
>
> (e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Jeg har ingen av de bogstaver i min nøgle, og der er kun brugt store
bogstaver.

Mvh
Endre Lidal

Fra : BorreBoy

Dato : 26-10-03 14:40

"Henrik Dissing" <sorry@drowned.in.spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvad så med I (stort i) og l (lille L)?

Heller ikke

Fra : Warper7

Dato : 24-10-03 19:40

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i melding
> [...]
> key ikke (invalid CD key).
> Jeg har naturligvis forsøgt flere gange.
> Spillet er nyt, og er købt hos Coolshop.

Hej,

Jeg har også modtaget Frozen Throne fra Coolshop i dag, og har det samme
problem som du har... Jeg har sendt mail til Blizzards Skandinaviske support
og håper at høre fra dem. Coolshop svarer efter min erfaring sjelden på
epost.

Mvh
Endre Lidal

Fra : xXx Martin Callsen x~

Dato : 24-10-03 20:04

Warper7 wrote:
> [...]
> samme problem som du har... Jeg har sendt mail til Blizzards
> Skandinaviske support og håper at høre fra dem. Coolshop svarer efter

Det lyder godt nok mærkeligt at der skulle være to cd-keys som skulle være
forkerte - mon coolshop bruger nøglerne selv ? I hvert fald ville jeg skrive
til Blizzard og få dem til at kigge på det ... det kan jo også være at
Blizzard har spærret hele sendingen ved en fejl.
--
<><><><><><><><><>
Med venlig hilsen

Fra : BorreBoy

Dato : 24-10-03 20:11

"Warper7" <warper7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
support
> og håper at høre fra dem. Coolshop svarer efter min erfaring sjelden på

Hejsa.

Hvilken mailadresse har du skrevet til?

Fra : Endre Lidal

Dato : 24-10-03 20:29

> "Warper7" <warper7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> support
>
> Hejsa.
>
> Hvilken mailadresse har du skrevet til?

Hej,

Det står på denne side http://www.blizzard.com/inblizz/icontact.shtml at
for Skandinavia skal man kontakte support@paninteractive.se for support, så
jeg prøvde at sende dem en mail, intet svar endu, men det er jo weekend
Jeg har også sendt en mail til Coolshop.

Fra : BorreBoy

Dato : 24-10-03 20:44

"Endre Lidal" <warper7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for Skandinavia skal man kontakte support@paninteractive.se for support,

> jeg prøvde at sende dem en mail, intet svar endu, men det er jo weekend

Har også lige sendt en mail til dem. Håber det hjælper

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 27-10-03 10:12

> Jeg har lige fået Frozen Throne i dag. Desværre virker den medfølgende CD
> key ikke (invalid CD key).
> Jeg har naturligvis forsøgt flere gange.
> Spillet er nyt, og er købt hos Coolshop.

Har den ikke selv, men vet det finnes en Key-Generator på Frozen Throne. Vet
ikke hvordan den oppfører seg om du vil spille på internett.
Kunne jo være midlertidig til du får annen hjelp/ løsning. Utrolig ergelig å
ha kjøpt et nytt spill, og så ikke få til å prøve det :-|

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD

Fra : BorreBoy

Dato : 28-10-03 13:46

> [...]
> key ikke (invalid CD key).
> Jeg har naturligvis forsøgt flere gange.
> Spillet er nyt, og er købt hos Coolshop.

Ja så fik jeg en ny fra Coolshop i dag. Den virker heller ikke
Glæder mig til de får en ny sending hjem......

Fra : Warper7

Dato : 29-10-03 00:19

> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

CD

> Ja så fik jeg en ny fra Coolshop i dag. Den virker heller ikke
> Glæder mig til de får en ny sending hjem......

Jeg fik svar på min mail til Pan Vision Support, og har returnert min manual
med CD-key til dem. Håber at få en ny manual med cd-key som fungerer i
morgen.

Fra : Martin Thunø

Dato : 26-12-03 12:49

> [...]
> key ikke (invalid CD key).
> Jeg har naturligvis forsøgt flere gange.
> Spillet er nyt, og er købt hos Coolshop.

Jeg har selv været ude for samme problem efter at have købt TFT hos
coolshop. Jeg skrev en mail til dem og efter en uge fik de taget sig sammen
til at svare. Jeg fik en ny cd-key og den virkede heldigvis. De skrev at de
havde haft samme problem med mange af TFT spillene og at de havde fået en ny
sending cd-keys af Blizzard.

Nu går jeg så og venter på at de får taget sig sammen til at sende FIFA 2004
og NFS Underground som jeg har bestilt for snart 2 måneder siden og har
snart skrevet jeg ved ikke hvor mange mails til dem. De kan snart rende mig
et vist sted.....

Fra : Gismo

Dato : 26-12-03 12:59

"Martin Thunø" <martin.thunoe@teliamail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og NFS Underground som jeg har bestilt for snart 2 måneder siden og har
> snart skrevet jeg ved ikke hvor mange mails til dem. De kan snart rende

Hvis der går lang tid inden de svare på din mail ved TFT, hvorfor handler du
så hos dem igen ?

--
Gismo

Fra : Martin Thunø

Dato : 26-12-03 15:43

for at spare ca. 100,- pr. spil....

Fra : Gismo

Dato : 27-12-03 13:16

> for at spare ca. 100,- pr. spil....

Er da fair nok .. men 100 kr per spil og en vente tid på over 2 måneder ...
Så er det vel bedre at betale lidt mere for ordenlig service eller ?

--
Gismo