Hjælp!!
Fra : Njelle

Dato : 21-10-03 20:15

Hejsa..Jeg har virkelig meget brug for hjælp tror snart jeg har gjordt at
for at få det til at køre nu..Men nu skal i høre..Det der sker er at..Jeg
sidder og Spiller Jedi Academy i godt og vel 5 min så går skærmen i sort og
lyder går i hak eller så genstarter den bare computern..OG har hentet
detanator og lukket en printerspoole og ALT!! Har i svaret jeg køre med Amd
og nvidia Geforce4 mx440SE med 128ddr..Please Hjælp..!Find mig på
Momba150@hotmail.com

Fra : Mercenary

Dato : 21-10-03 21:16

"Njelle" <Momba150@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Amd
> og nvidia Geforce4 mx440SE med 128ddr..Please Hjælp..!Find mig på

Sidder der et VIA chipsæt på dit bundkort ?
Har du et Creative lydkort i ?

/Merc

Fra : Njelle

Dato : 22-10-03 12:17

"Mercenary" <Asifyouwouldgetmy@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> og
> Amd
>
> Sidder der et VIA chipsæt på dit bundkort ?
> Har du et Creative lydkort i ?
>
> /Merc
>
> JA der sidder via i.. men nej ikke creative der er "PCI-6CH driver"altså
af lyd kort

Fra : Mercenary

Dato : 22-10-03 21:09

> af lyd kort

Prøv at installere de sidste nye chipsæt drivere. Der har været en del
problemer med VIA's KT133A chipsæt pga en bug i southbridge chippen.....en
fejl der gav yderligere problemer sammen med AMD processorer.

/Merc

Fra : Njelle

Dato : 22-10-03 13:04

Fra : Sune Mika Salminen