Snooker spil ?
Fra : Gerner

Dato : 21-10-03 15:17

World Champ Snooker 2003 udkommer ikke aligevel.
Er der et andet derude ?
Søgning giver ikke noget resultat for et ordentligt spil.

--
Gerner
194WU/895hrs

Fra : Mark

Dato : 21-10-03 15:37

On Tue, 21 Oct 2003 16:16:48 +0200, Gerner <nospamadress@postkasse.dk>
wrote:

>World Champ Snooker 2003 udkommer ikke aligevel.
>Er der et andet derude ?
>Søgning giver ikke noget resultat for et ordentligt spil.

Jimmy Whites Cueball er et par år gammel, men udemærket.

Ellers kan du download og spille det gratis på carom3d.org. Det er så
primært til netplay, men jeg er stadig forbløffet over hvor meget man
får gratis på carom3d. En masse forskellige billardspil og flot grafik
og internetspil.
Tjek det ud.

Fra : Gimmer

Dato : 21-10-03 15:56

den side virker ikke hos mig? er det ww.carom3d.org eller er det
http://carom3d.org?
vh Gimmer

Fra : Mark

Dato : 21-10-03 17:10

On Tue, 21 Oct 2003 16:56:27 +0200, "Gimmer"
<Gimmer@[FJERN_MIG]doek.dk> wrote:

>den side virker ikke hos mig? er det ww.carom3d.org eller er det
>http://carom3d.org?

Hov ja min fejl:
www.carom3d.com

Fra : Gerner

Dato : 21-10-03 20:15

On Tue, 21 Oct 2003 18:09:55 +0200, Mark <markis@hotmal.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Hov ja min fejl:
>www.carom3d.com

>Carom is a game without pockets but just using cushions.
Næhtak.

Jeg foretrækker en cd i drevet, så jeg fandt een der var xp kompatibel, da de
andre til pc var for win95/98 og alle spil var udgåede og solgt via
resellerfirmaer.
Jimmy Whites Cueball World. Og så håbe på, det er den fulde version.
I dk kr var den til ca. 80-90 kr alt efter hvor meget man skal betale for
valutaveksling.

--
Gerner
195WU/900hrs

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-10-03 07:48

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> World Champ Snooker 2003 udkommer ikke aligevel.
> Er der et andet derude ?
> Søgning giver ikke noget resultat for et ordentligt spil.

Virtual Pool 3 har også Snooker.
Virtual Pool serien har den bedste "feel"
af de spil jeg har prøvet gennem tiden.
--
Peter J

Fra : Gerner

Dato : 22-10-03 10:38

On Wed, 22 Oct 2003 08:47:49 +0200, "Peter Jensen"
<spateldask@lovelyspam.hotmail.com> wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
>
>Virtual Pool 3 har også Snooker.

Har faktisk haft den hjemme, men mit grafikkort kunne ikke følge med, så jeg
leverede spillet tilbage. Senere fik jeg så et bedre grafikkort og ville købe
spillet igen, men det var ikke længere i produktion.

>Virtual Pool serien har den bedste "feel"
>af de spil jeg har prøvet gennem tiden.

Jeg tror det spil jeg har valgt at købe har både snooker og pool, men det er
snooker jeg gik efter. Virtual pool er også et ret gammelt spil som måske ikke
kan spilles på en xp.

--
Gerner
196WU/904hrs

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-10-03 12:37

> [...]
er
> snooker jeg gik efter. Virtual pool er også et ret gammelt spil som måske

Virtual Pool 3 er ikke så vildt gammelt igen - og det kører
aldeles glimrende på XP
--
Peter J