Hjælp..Jedi Knight Academy
Fra : Njelle

Dato : 19-10-03 20:25

Hejsa..Jeg har virkelig meget brug for hjælp tror snart jeg har gjordt at
for at få det til at køre nu..Men nu skal i høre..Det der sker er at..Jeg
sidder og Spiller Jedi Academy i godt og vel 5 min så går skærmen i sort og
lyder går i hak eller så genstarter den bare computern..OG har hentet
detanator og lukket en printerspoole og ALT!! Har i svaret jeg køre med Amd
og nvidia Geforce4 mx440SE med 128ddr..Please Hjælp..!Find mig på
Momba150@hotmail.com
Tak

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-10-03 21:11

"Njelle" <Mega_Zip@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lyder går i hak eller så genstarter den bare computern..OG har hentet
> detanator og lukket en printerspoole og ALT!! Har i svaret jeg køre med

Måske er din grafikkortdriver for gammel? Kører du med DirectX9.0b?

Fra : Njelle

Dato : 21-10-03 20:06

Jeg køre med DirectX 9..Og den går stadig ud..Køre nu multiboot så har
windows 2002 og Windows Xp..Men i begge Windows går den ud

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-10-03 21:55

Njelle wrote:
> [...]
> computern..OG har hentet detanator og lukket en printerspoole og
> ALT!! Har i svaret jeg køre med Amd og nvidia Geforce4 mx440SE med

Det er nu officielt:
Det er sejt ikke at angive lydkortet i sine specs når man har
lydproblemer.

Prøv at hente de nyeste drivere til dit lydkort. Hvis det ikke hjælper,
så gå ind i kontrolpanelet for lyd og ryk hardware acceleration-slideren
ned en tand. Hvis det ikke hjælper, så prøv at hente de nyeste Hyperion
(tidligere 4-in-1) drivere hos Viatech:
http://www.viatech.com/en/index/index.jsp
Har du Soundblaster Live/Audigy lydkort og VIA chipset? så prøv denne
VIA PCI latency patch:
http://www.georgebreese.com/net/software/
Ellers kan du måske finde noget i FAQ'en her:
http://www.lucasarts.com/products/jediacademy/index2.html

-Sune
--
Is this a sig or an OE bug?