Hjælp til Max Payne 2, Part 3, Chapter 7.
Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 12:49

Hej.

Er der en der kan hjælpe mig? Jeg er kommet dertil hvor jeg skal slå Vlad
ihjel, men han står på en platform i luften, hvordan bekæmper jeg ham?

Mvh. Vega.

Fra : kurt lund

Dato : 19-10-03 14:09

"Vega" <NONE> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der en der kan hjælpe mig? Jeg er kommet dertil hvor jeg skal slå Vlad
> ihjel, men han står på en platform i luften, hvordan bekæmper jeg ham?
>
> Mvh. Vega.
Hej
Er det spil kommet til salg i butikkerne ?

Kurt

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-10-03 15:15

kurt lund wrote:
> "Vega" <NONE> skrev i en meddelelse

> Hej
> Er det spil kommet til salg i butikkerne ?

Det ser sådan ud:
http://dk.kelkoo.com/sitesearch/search.jsp?siteSearchQuery=Ps2+pc+max+payne+2&x=16&y=10

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : kurt lund

Dato : 19-10-03 15:49

> Det ser sådan ud:

http://dk.kelkoo.com/sitesearch/search.jsp?siteSearchQuery=Ps2+pc+max+payne+2&x=16&y=10

Knap nok

Udgivelse : 24. oktober 2003

Kurt

Fra : Mercenary

Dato : 19-10-03 16:40

"kurt lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

http://dk.kelkoo.com/sitesearch/search.jsp?siteSearchQuery=Ps2+pc+max+payne+2&x=16&y=10

> Knap nok
>
> Udgivelse : 24. oktober 2003
>
> Kurt

Ja i Danmark/Europa.
ER allerede i butikkerne over there....godt der er noget der hedder Visakort

/Merc

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-10-03 15:06

Vega wrote:
> Hej.
>
> Er der en der kan hjælpe mig? Jeg er kommet dertil hvor jeg skal slå
> Vlad ihjel, men han står på en platform i luften, hvordan bekæmper
> jeg ham?

Der er nogle arme som holder platformen oppe, skyd de røde splitter ud så
ryger kassen ned, skyd dernæst de sidste splitte ud, så falder spydet ned og
han kommer frem så man kan skyde ham..

Fra : Gerner

Dato : 20-10-03 15:57

On Mon, 20 Oct 2003 16:06:07 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Der er nogle arme som holder platformen oppe, skyd de røde splitter ud så
>ryger kassen ned, skyd dernæst de sidste splitte ud, så falder spydet ned og
>han kommer frem så man kan skyde ham..

Skal man nu til at lære jer hvad "spoilerspace bruges til ?

Spillet er ikke udkommet i eu, så hvad faen skriver du så en løsning uden
spoilerspace for !

--
Gerner
189WU/873hrs

Fra : /Ole

Dato : 20-10-03 16:08

> Skal man nu til at lære jer hvad "spoilerspace bruges til ?
>
> Spillet er ikke udkommet i eu, så hvad faen skriver du så en løsning uden
> [...]

Suk, Gerner strikes again. Læs tidligere indlæg, og du kan se, det rent
faktisk er kommet.

/Ole

Fra : Gerner

Dato : 20-10-03 18:51

On Mon, 20 Oct 2003 17:08:09 +0200, "/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Suk, Gerner strikes again. Læs tidligere indlæg, og du kan se, det rent
>faktisk er kommet.

Knap nok

Udgivelse : 24. oktober 2003

Kurt

--
Gerner
190WU/878hrs

Fra : Madsen

Dato : 20-10-03 16:36

On Mon, 20 Oct 2003 16:57:09 +0200, Gerner <nospamadress@postkasse.dk>
wrote:

>Skal man nu til at lære jer hvad "spoilerspace bruges til ?

Klap nu i Gverner. Når der i headeren står "Hjælp til Max Payne 2,
Part 3, Chapter 7.", så kan det vel ikke være nødvendigt med
spoilerspace, for så kan vel selv de meste hjernedøde regne
ud at man diskuterer handlingen i spillet.

Men du er måske undtagelsen som bekræfter reglen.

Fra : Gerner

Dato : 20-10-03 18:52

On Mon, 20 Oct 2003 17:36:27 +0200, Madsen <madsen@portalen.no> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>ud at man diskuterer handlingen i spillet.
>
>Men du er måske undtagelsen som bekræfter reglen.

Reglen er at der altid er spoilerspace.
Men du er nok for ny i gruppen til at huske den debat.

--
Gerner
190WU/878hrs

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-10-03 22:13

Gerner wrote:

> Skal man nu til at lære jer hvad "spoilerspace bruges til ?

Jeg er udmærket klar over hvad spoiler og spoilerspace er. Du er åbenbart
bare ikke klar over at det ikke skal bruges i denne tråd.

> Spillet er ikke udkommet i eu, så hvad faen skriver du så en løsning
> uden spoilerspace for !

Du er lidt for dum.

Første indlæg lyder "..... hvordan bekæmper jeg ham?"
Den skarpe hjerne vil herefter tænke over hvad der mon kommer til at stå i
næste brev. Det skulle vel aldrig - nej det kan sgu slet ikke passe? - være
et svar på mandens spørgsmål? Hvad?!? Overaskende!!!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Gerner

Dato : 21-10-03 07:52

On Mon, 20 Oct 2003 23:12:45 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Jeg er udmærket klar over hvad spoiler og spoilerspace er. Du er åbenbart
>bare ikke klar over at det ikke skal bruges i denne tråd.

Skal altid bruges.

>Du er lidt for dum.

Jah, du er for spillet er ikke udkommet i eu.

> [...]
>næste brev. Det skulle vel aldrig - nej det kan sgu slet ikke passe? - være
>et svar på mandens spørgsmål? Hvad?!? Overaskende!!!

Så de 4 foregående var altså også svar, jah du er dum.
Og dit svar var uden spoilerspace, som aftalt i gruppen for længe siden.

--
Gerner
193WU/891hrs

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-03 16:25

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ryger kassen ned, skyd dernæst de sidste splitte ud, så falder spydet ned

Takker Anders. Det prøver jeg.