PS2 controller til PC?
Fra : Kim Sørensen

Dato : 18-10-03 21:29

Jeg kunne godt tænke mig at bruge mit PS2 joypad når engang imellem spiller
på min PC, da jeg har vænnet mig kraftigt til at bruge det og derfor synes
at alle andre joypads er dårlige.

Jeg fandt derfor en PS2 -> USB converter hos gamebits
http://www.gamebits.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=177
Er der nogen der har nogle erfaringer med denne? eller andre der kan det
samme, som eventuelt er billigere?

Det lyder jo dejligt hvis det virker 100%

/Kim

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-10-03 21:38

> [...]
> samme, som eventuelt er billigere?
>
> Det lyder jo dejligt hvis det virker 100%

nu har jeg købt et tilsvarende produkt bare til min gamecube controller og
det fungerer perfekt! - MEN det er desværre ikke kompatibelt med alle
spil.... spil som colin mcrae er fedt hvor man kan styre og accellere
analogt og i mine soccer games er det osse fedt, men ind imellem er der lige
nogle spil der bare fortæller mig jeg ingen controller har tilsluttet... så
desværre - ikke alle spil er kompatible, men ellers virker det a-ok. - det
fede er at spil man kender fra konsol som man så får på pc evt som
efterfølgere (ie lotr return of the king) kan man styre som man er vant til
det fra konsol.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-10-03 01:53

Kim Sørensen wrote:
> [...]
> det samme, som eventuelt er billigere?
>
> Det lyder jo dejligt hvis det virker 100%

Omformeren (jeg har sådan en selv) på billedet virker ikke med Rayman 3.
Prøvede hos en ven der har en anden omformer, og hans virkede fint, det
var fuldstændig som at spille Playstation-versionen.
Det er til gengæld det eneste spil jeg har prøvet der ikke virker med
den (det virkede heller ikke med en anden jeg har, det må næsten være
Rayman 3 den er gal med), jeg har haft den i 3 år snart og prøvet mangt
og meget. Den er alle pengene værd, hvis man er glad for sit Dual Shock
pad.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 19-10-03 14:10

Hejsa Sune,

> Omformeren (jeg har sådan en selv) på billedet virker ikke med
> Rayman 3.

Ved du (eller nogen andre der læser med), om den virker med PC versionerne
af GTA3 og GTA:Vice..?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-10-03 14:43

[ B@CHFiRE ] wrote:
> Hejsa Sune,

> Ved du (eller nogen andre der læser med), om den virker med PC
> versionerne af GTA3 og GTA:Vice..?

Det skulle undre mig meget hvis den ikke virker med GTA spillene - den
virker som sagt med alt hvad jeg har prøvet (som har været værd at
spille med gamepad) de sidste 3 år undtagen Rayman 3. Måske kan du finde
noget om det i en GTA FAQ hos www.rockstargames.com eller hvad de nu
hedder.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-10-03 15:56

den til gamecube virker fint med rayman 3 og jeg mener osse den virker til
gta vc

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 19-10-03 17:05

Hey,

Tak skal I have! ;) Den kan nok hjælpe mig i Vice City, eftersom tastatur
styringen til helikoptere og alt der i det hele taget kan flyve i spillet,
er meget dårligt, da man nærmest SKAL have analog styring til dette. ;)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-10-03 18:34

> [...]
> er meget dårligt, da man nærmest SKAL have analog styring til dette. ;)

ja lige nøjagtigt - jeg ordnede selvsamme mission med joypad og resten af
spillet bruger jeg mit tastatur - den var klaret i første forsøg

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-10-03 17:00

Kim Sørensen wrote:

> [...]
> det samme, som eventuelt er billigere?
>
> Det lyder jo dejligt hvis det virker 100%

Ja - den lyder godt - men jeg går ud fra at alle har købt efter omtalen her

Den er ihvertfald udsolgt - men de skulle få igen......

Jan