Ludo på PC ??
Fra : Sven

Dato : 16-10-03 21:49

Hej.
Til den bærbare PC til ungerne, når vi kører på ferie, vil jeg gerne købe et
Ludo-spil. Men jeg kan ikke finde et! Kan det virkelig passe, at et så kendt
spil ikke er lavet til PC????

Sven

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-10-03 22:17

"Sven" <burgurne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> Ludo-spil. Men jeg kan ikke finde et! Kan det virkelig passe, at et så

En hurtig søgning på Google gav dette resultat
http://www.google.dk/search?as_q=pc+ludo&num=10&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&btnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=lang_en&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=

Husk lighedstegnet.

Kim Larsen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-10-03 22:38

> [...]
et
> Ludo-spil. Men jeg kan ikke finde et! Kan det virkelig passe, at et så

Hej Sven

Der findes en ganske sjov version af Ludo til PC der hedder Sorry!
Spillet har en simpel, men meget nydelig 3D grafik og man "kaster" terninger
ved at trække kort. Når man bevæger brikkerne får man en masse forskellige
animationer at se, nogle gange står de på vandski, andre gange flyver de
rundt eller også går de på kæmpe stylter, de er bare sjovt at se på og
spille. Brikkerne har som regel også en eller anden kvik bemærkning med på
vejen, det foregår ganske vist på engelsk, og det er jo ikke noget alle børn
har lært endnu, men det gør skam ikke spillet mindre sjovt at man evt. ikke
forstår hvad de siger.
Skulle man så sidde derhjemme og have flere computere forbundet i et netværk
kan spillet også bruges der, så der er muligheder nok

Mvh
Benjamin

Fra : Nolle

Dato : 18-10-03 12:49

Jeg mener at der på HOYLE KIDS GAMES ligger en amerikansk version af ludo.

Fra : Gerner

Dato : 18-10-03 13:02

On Sat, 18 Oct 2003 13:49:28 +0200, "Nolle" <spamfriMILLION@mail-online.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Jeg mener at der på HOYLE KIDS GAMES ligger en amerikansk version af ludo.

Måske en svensk eller norsk søgemaskine kan finde ludo, de de 2 folkeslag også
spiller ludo og så vil reglerne og spillet nok være ganske lige.

--
Gerner
178WU/823hrs