C&C Generals....
Fra : Allig8or

Dato : 16-10-03 12:45

Hejsa.
Jeg har en kammerat,der er gået fast i Generals,det er bane 7,noget med
Kina,har kun fået info over telefon,
han mener han har prøvet alt.......
Men han kan ikke komme videre......
er der nogen ,der kan løfte sløret for,hvad han kan/skal gøre....?
PFT

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Schuberti

Dato : 16-10-03 17:06

Det er ikke mange informationer, kan ikke præcis huske bare 7, men de fleste
af missionerne i generals går ud på at smadre det hele, så.udslet alle
modstander, fjendtlige units, så burde den gå hjem!

mvh
schuberti

Fra : danni plougmann

Dato : 16-10-03 22:04

længe siden jeg har spillet det.
jeg er godt klar over hvilke mission der er tale om, og JA den er skide!!!
svær..
når man starter i nederste venstre hjørne så skal man hurtigt indyag den gla
base der i nedest højre side, også masser af forsvar for man bliver konstant
andgrebet.

Fra : Allig8or

Dato : 17-10-03 16:21

"danni plougmann" skrev

> [...]
gla
> base der i nedest højre side, også masser af forsvar for man bliver
Takker for svar,de er givet videre.........