racerspil
Fra : Henrik

Dato : 16-10-03 07:49

Hej

Jeg leder efter et multiplayer racerspil. Det skal ikke være for realistisk
(ikke F1) og gerne med mulighed for at lave lidt ballade med hinanden.
Grafikken er for så vidt underordnet. Optimalt skal man kunne spille 8-10 i
netværk

Nogen der har erfaringer derudi ???

Pft Henrik

Fra : Steff Steffensen

Dato : 16-10-03 08:41

> [...]
> (ikke F1) og gerne med mulighed for at lave lidt ballade med hinanden.
> Grafikken er for så vidt underordnet. Optimalt skal man kunne spille 8-10

Hmmmm... Need For Speed Porsche 2000, Need For Speed Hot Pursuit 2. De kan
hvist køre på multiplayer. Ellers har jeg ikke store erfaringer med om den
kan køre 8-10.

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-10-03 09:41

"Henrik" <hnefling@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (ikke F1) og gerne med mulighed for at lave lidt ballade med hinanden.
> Grafikken er for så vidt underordnet. Optimalt skal man kunne spille 8-10

Hvis det er race og sjov du vil have, så er det gode gamle 1nsane du skal
spille, det er ikke andet en sjovt at spille.
http://www.codemasters.com/insane/eng/

Kim Larsen

Fra : Cks

Dato : 16-10-03 10:52

"Kim Larsen" <mythos42@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er race og sjov du vil have, så er det gode gamle 1nsane du skal
> spille, det er ikke andet en sjovt at spille.
> http://www.codemasters.com/insane/eng/

Enig. Absolut det bedste multiræs.

Cks

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-10-03 11:46

Cks wrote:
> "Kim Larsen" <mythos42@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Enig. Absolut det bedste multiræs.
>
> Cks

En stemme mere til Insane herfra.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Henrik

Dato : 16-10-03 12:26

Tak for "anmeldelserne" - Jeg går efter Insane

Mvh Henrik

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 16-10-03 11:23

> [...]
> (ikke F1) og gerne med mulighed for at lave lidt ballade med hinanden.
> Grafikken er for så vidt underordnet. Optimalt skal man kunne spille 8-10

Hvis du vil lave ballade så er det gamle Carmaggedon et hit....kør
ræs,smadr hinanden og smadr fodgængere.....

ved ikke hvor mange det undestøtter i netværk....jeg har spillet det sammen
med 2 andre..

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-10-03 11:46

[SANTA]-Cinnober wrote:
> [...]
> ræs,smadr hinanden og smadr fodgængere.....
>
> ved ikke hvor mange det undestøtter i netværk....jeg har spillet det

Carmageddon II virker forresten fint under XP hvis man hiver stikket ud
af evt. USB joysticks/rat/gamepads før man starter det.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Karsten Borchers

Dato : 16-10-03 21:40

Live for Speed.
http://lfs.racesimcentral.com/

Er dog rimelig realistisk, men for pokker det er sjovt. Fungere perfekt
online, med op til 12 deltagere.
Du kan hente en demo (inkl mulitplayer).
Spillet skal købes online hvis det er.

/ Borchers

Fra : Henrik

Dato : 20-10-03 23:59

hmm

Har nu prøvet demoen og havde nok håbet på noget andet !! - noget
banekørsel eller lignende - any ideas ???

pft igen

Henrik

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-10-03 02:09

> hmm
>
> Har nu prøvet demoen og havde nok håbet på noget andet !! - noget
> banekørsel eller lignende - any ideas ???
>
> pft igen
>
> Henrik

Så er der det gode gamle Toca 2, det er banekørsel, men jeg kan ikke lige
huske om det er mulitiplayer også.

Kim Larsen

Fra : John Lund

Dato : 10-11-03 21:11

Toca race driver kan have op til 15 spillere når det er opdateret. Demoen
kan ligeledes have 15 spillere. Er lidt realistisk men ganske sjovt i MP

En anden mulighed er Midtnight Club II. Ingen realisme men masser af sjov
ræs.

Af ældre dato kan også nævnes Midttown Madness II. Ligner Midtnight Club II,
og kører desværre lidt usikkert på nye Nividia drivere