Screendumps i FIFA 2003
Fra : Thomas W.

Dato : 15-10-03 14:16

Nogen der har en lettere måde end ALT-TAB mellem spillet og fx Irfanview?

Findes der en funktion i selve spillet der kan tage screendumps, og som jeg
bare ikke har fundet?

/Thomas

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 15-10-03 14:41

Evt. www.fraps.com ?

Fra : Thomas W.

Dato : 15-10-03 15:01

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> wrote in message
Irfanview?

> jeg
>
> Evt. www.fraps.com ?

Det ser ud til at det lagrer videosekvenser?
Jeg skal "kun" bruge en stak billeder

/Thomas

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 15-10-03 15:12

> Det ser ud til at det lagrer videosekvenser?
> Jeg skal "kun" bruge en stak billeder

Det kan det også. :)

F10 tager billeder, F9 snupper video.

Fra : Thomas W.