Theme Park World og XP?
Fra : Jesper Kinch Anderse~

Dato : 14-10-03 12:30

Hej,

Hvordan faar man TPW til at koere på XP? Vi har proevet at saette
kompatibilitetsindstillingerne til Win95 / Win98, men uden held.

Programmet stopper naar vi vil vaelge "bane", eller direkte efter
forfilmen.

   Mvh. Jesper

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-10-03 13:39

Jesper Kinch Andersen wrote:
> [...]
> kompatibilitetsindstillingerne til Win95 / Win98, men uden held.
>
> Programmet stopper naar vi vil vaelge "bane", eller direkte efter

Prøv at se om ikke det skulle være i kompatibilitetsdatabasen på
www.ntcompatible.com

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jesper Kinch Anderse~

Dato : 14-10-03 18:57

Grumme mange tak Sune,

Jeg fandt frem til de noedvendige fix paa
http://www.adamhearn.co.uk/games/themeparkworld/tpwwin2kfix.html

og nu koerer spillet paa dansk ovenikoebet. Det er noget, der passer
knaegten!

Spillet er paa tilbud i Rema1000 i denne uge, saa mon ikke der kommer
andre, der kan have glaede af dette raad.

   Mvh. Jesper