StarWars Jedi Knight II Jedi Outcast. Om b~
Fra : david andreasen

Dato : 14-10-03 03:15

Hej
Kan man kun lave forward turn (saltomortale) og backward flip o.s.v. når
3rd person er sat til?
Jeg ser ud til at ikke kunne nogen af disse dele i 1st person.
-
david

Fra : ras2

Dato : 14-10-03 16:10

On 2003-10-14 02:15:05 GMT, david andreasen <davidandreasen@privat.dk>
wrote in <3f8b5c2a$0$45343$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Kan man kun lave forward turn (saltomortale) og backward flip o.s.v. når
> 3rd person er sat til?
> Jeg ser ud til at ikke kunne nogen af disse dele i 1st person.

Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke man skal stole for meget på det man
ser i 1st person; det ville nok være lidt for forvirrende hvis billedet
vendte på hovedet hver gang man hoppede, så de har nok valgt at vise en
mere simpel version.

Hvis du er hurtig nok, kunne du prøve at skifte til 3rd person midt i
et hop for at se hvad din 'krop' laver.

-R.

Fra : david andreasen

Dato : 21-10-03 16:55

Er der nogen der ved om man kan stående rulle frem? Som jeg ved det lige nu
kan man kun rulle frem hvis det er efterfulgt af et hop.
-
david andreasen

Fra : david andreasen

Dato : 22-10-03 10:17

Ikke nødvendigt. Jeg har fundet ud af det selv ved at eksperimentere.
shift+fremad+kravl
-
da

Fra : david andreasen

Dato : 25-10-03 17:20

De dér Wall movement/begægelser. Kan man kun lave dem med lightsaber'en i
hånden?
Jeg prøver at lave en wall run og wall side flip med kun en Blaser/skyder
i hånden men inter sker.
-
david

Fra : david andreasen

Dato : 28-10-03 04:42

Selvom at jeg ikke spiller spillet mere, er jeg stadig nysgerrig om hvordan
man gjorde denne cool'e bevægelse.
Man kan jo altid installere demoén igen for at prøve bevægelsen.
-
da