Den nye UFO
Fra : Jørgen

Dato : 13-10-03 22:04

Er det bare mig eller er den dårlig?? syntes selve gameplayed når man er i
kamp stænker, mangler det gamle turn-based som det var i de gode gamle dage
*sukker dybt*

Mon man egentlig kan indstille den til det? må hellere tjekke hehe

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 13-10-03 22:31

> [...]
dage
> *sukker dybt*
>

> Mon man egentlig kan indstille den til det? må hellere tjekke hehe

Det er en anderledes oplevelse, men spillet er udmærket. Du kan jo pause
spillet hvis du vil - sætte hastigheden op og ned - Så mon ikke du
overlever? ;)

Fra : Jakob Hansen

Dato : 13-10-03 23:25

On Mon, 13 Oct 2003 23:04:00 +0200, "Jørgen"
<_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> wrote:

>Er det bare mig eller er den dårlig??

Jeg synes det er stort!!! Det er selvfølgeligt noget andet end det
gamle turbaserede gameplay, men jeg synes det funker fortrinligt...

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Thor

Dato : 14-10-03 12:25

> Er det bare mig eller er den dårlig?? syntes selve gameplayed når man er i
> kamp stænker, mangler det gamle turn-based som det var i de gode gamle
dage
> *sukker dybt*

hmmmm nu er det der... at udvikleren skriver at det er et helt nyt spil som
ikke har sammenghæng med x-com serien, men at det ligner

Fra : Jakob Hansen

Dato : 14-10-03 18:58

On Tue, 14 Oct 2003 13:24:46 +0200, "Thor" <dunston@ofir.dk> wrote:

>hmmmm nu er det der... at udvikleren skriver at det er et helt nyt spil som
>ikke har sammenghæng med x-com serien, men at det ligner

Det er da et helt nyt spil, og så gider de nok heller ikke betale
penge for at måtte kalde det x-com... Men det er da rent deja-vu!

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Jørgen

Dato : 14-10-03 20:58

Åh okai, så det bare mig hehe så behøver jeg jo ikke være så skuffer
mere... for sammenlignede den med de gamle x-com spil men hvis man ikke
gør det, så er den da i orden

Fra : xXx Martin Callsen x~

Dato : 16-10-03 00:46

Jakob Hansen wrote:

> Det er da et helt nyt spil, og så gider de nok heller ikke betale
> penge for at måtte kalde det x-com... Men det er da rent deja-vu!
>
> Hilsen
> Jakob Hansen

Det er rent teknisk en efterfølger til X-com serien, men den kunne ikke
komme til at hedde noget med X-Com, da firmaet bag de originale X-Com spil
stadig har rettighederne til det.

Det UFO spil som er udkommet nu - er faktisk startet af den oprindelige
"forfatter", men da han i sin tid skrottede projektet blev det besluttet af
serien var slut. Der var så et hmmm Tjekkisk firma tror jeg det var, som
valgte at genoptage UFO spillet derfra hvor den oprindelige forfatter var
nået.

**Rent faktisk hed X-Com serien jo UFO i USA - spørg mig ikke hvorfor?**

--
Med venlig hilsen