BloodRayne: Fejl
Fra : Hugo

Dato : 13-10-03 20:07

Hejza

Når jeg har installeret Blood Rayne får jeg denne fejl:
Direct error
Code: 8876086A
trying to do this: reset the device.

Har prøvet med win XP's alm. DirectX og med DirectX 9.0 Full.

Aner simpelhen ikke hvad jeg skal gøre. Nogen der ved hvad fejlen er ??

/Brian Nørrelund

Fra : Mercenary

Dato : 13-10-03 21:27

"Hugo" <Streamer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har prøvet med win XP's alm. DirectX og med DirectX 9.0 Full.
>
> Aner simpelhen ikke hvad jeg skal gøre. Nogen der ved hvad fejlen er ??

Mere info tak !
Grafikkort og drivere øger nok dine chancer for et brugbart svar væsentligt

/Merc