Heroes 3
Fra : Lone Aage

Dato : 13-10-03 18:00

Dav jeg kiggede på et billede bag på pakken som jeg har fået heroes 3 i. og
så ser meget bedre ud ind når man spiller det.f.eks. en Zealot (opgraderet
monk) skyder med lyn på bagsiden af æsken på et af billederne men den ævne
har den dá ikke i spillet har den?
venlig hilsen lars

Fra : Mercenary

Dato : 13-10-03 21:30

"Lone Aage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> monk) skyder med lyn på bagsiden af æsken på et af billederne men den ævne

Så vidt jeg husker kan Zealots skyde med noget der minder om lynkugler, så
den er vist god nok.
Men de kan ikke skyde hvis de står lige ved siden af en fjende eller hvis
der står noget i vejen mellem dem selv og målet. Desuden har de vist et
begrænset antal skud pr kamp....12 tror jeg nok...men er ikke helt sikker.

/Merc

Fra : Steff Steffensen

Dato : 14-10-03 08:10

Nej da. Det er lyn kugler, men kun hvis den er opgraderet. Og hvis den står
på tæt hold i opgraderingen gør den vist også noget lignende. Og den kan
skyde med dem hele tiden.