ny "side" i celle
Fra : MtM

Dato : 13-04-01 18:36

er lige ved at lave en hjemmeside for en af mine venner og har fået et
problem (kun et?)
Har lavet en tabel med x antal celler i.
Den ene celle skulle gerne visse en anden side end den jeg er på nu...
hvordan gør jeg det ??
det kan vel gøres med iflame med hvordan ?
har prøvet og det så ud som om der er en fordybning i siden, kan man ikke
slå det fra ??
og jeg ville også have det til at fylde hele side.. igen hvordan gør man
det.
håber I kan/vil hjælpe mig.
på forhånd tak
MtM

Fra : MtM

Dato : 13-04-01 18:45

ups!! og jeg ville også have det til at fylde hele cellen naturligvis
/MtM

Fra : René Lønstrup \(AKA ~

Dato : 13-04-01 19:36

"MtM" <MtM@email.dk> wrote in message news:9b7dbg$gh7$1@news.inet.tele.dk...
> det kan vel gøres med iflame med hvordan ?
> har prøvet og det så ud som om der er en fordybning i siden, kan man ikke
> slå det fra ??

Det er sikkert kanten af iframe'en. Du fjerner den sådan:
<iframe src="dinfil.html" frameborder="0" width="100%" height="100%">

> og jeg ville også have det til at fylde hele side.. igen hvordan gør man
> det.

Du definerer bare en width/height på iframe'en på samme måde som med et
billede. Du kan evt. skrive 100% hvis din celle ikke har nogen fast
størrelse (men Netscape6 kan vist ikke finde ud af dét).

--
René (AKA The Artist Currently Known As Rel7Star)
..... now with new url .... update bookmarks, please !