Hjaelp soeges til Mistaenkt 2
Fra : Jacob

Dato : 13-10-03 17:44

Hej NG,

Jeg er kommet til akt 5 (den sidste) hvor jeg nu sidder fast.

Jeg har afhørt alle dem jeg kan, ransaget alle steder og undersøgt
alle ting, men videre kommer jeg ikke.

Når jeg kalder nogen til forhør kan jeg ikke spørge dem om noget, og
kan generelt bare ikke gøre noget.

Jeg må vel have gjort et eller andet forkert, men hvad?

Er der nogen som kan hjælpe? Evt. med en walkthrough eller bare et
hint.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen,
Jacob Jørvang

Fra : Gerner

Dato : 13-10-03 18:37

On 13 Oct 2003 09:44:19 -0700, avatar_1000@hotmail.com (Jacob) wrote in
dk.spil.computer:

>Er der nogen som kan hjælpe? Evt. med en walkthrough eller bare et
>hint.

Har ikke 2, men i 1 var der somme tider det samme problem. Så skulle man blot ud
og undersøge noget i felten, en forretning, et hjem, eller andet i den dur,
altså ud med teknikerne i marken, evt. kik på beviserne igen. Så hvis teknikerne
finder noget, skulle der komme spørgsmål til de mistænkte igen.

--
Gerner
134WU/618hrs