Call of Duty
Fra : Per Nielsen

Dato : 11-10-03 09:16

Nogen der ved hvornår dette lovende shooter spil lander i Danmark, og hvor
det bliver billigst. Det virker på mig lidt uforståeligt at man ikke hører
mere om det. Lavet af de samme som stod bag Medal of Honor.

Fra : Peter Martin

Dato : 11-10-03 10:09

Officielt står det til at blive udgivet internationalt 7 november, men lad
os nu se om det holder stik.
Kan ikke helt forstå du ikke har hørt om det. Det er ellers hypet ret
kraftigt overalt (blade/sites)

Glæder mig til det kommer. Demoerne lover rigtig godt.

MVH

Peter Martin

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-10-03 13:41

"Peter Martin" <4939484m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kan ikke helt forstå du ikke har hørt om det. Det er ellers hypet ret
> kraftigt overalt (blade/sites)

Jeg mener nu mere at man ikke hører så meget om det herhjemme. Jeg har
spillet demoen og læst en del previews, og det er helt klart et spil jeg vil
kaste nogle mønter efter . Jeg har i forvejen Medal of Honor, Spearhead
og Breakthrough, så.........

Fra : Steen Gellett

Dato : 11-10-03 11:53

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvornår dette lovende shooter spil lander i Danmark, og hvor
> det bliver billigst. Det virker på mig lidt uforståeligt at man ikke hører
> mere om det. Lavet af de samme som stod bag Medal of Honor.

http://www.callofduty.com/

Her kan du følge alle de kommende forsinkelser der bare MÅ komme....