Kan ikke Finde Bonebiter Buen Morrowind.
Fra : benna

Dato : 08-10-03 13:56

Jeg har et problem med at finde Buen "Bonebiter" i Morrowind. Jeg har
fundet den hule den skulle være i og har endda også fået afvide at den
skulle være i "Juno" kammeret. Jeg har også fået afvide at man skal
dræbe et spøgelse i dette kammer og så lede efter buen ved liget. Men
jeg har slået dette spøgelse ihjel, men har bare ikke undersøgt det
for buen.

Problemet er nu at jeg har spillet videre i spillet (ca. 100 dage) og
er så vendt til bage for at finde liget for at lede efter buen, men nu
kan jeg ikke finde liget og går udfra at det er forsvundet. Skal jeg
virkelig starte spillet forfra??

Johs

Fra : arc@na

Dato : 09-10-03 14:48

fedevaps@yahoo.dk (benna) wrote in news:1bf8187.0310080456.7ec80311
@posting.google.com:

> [...]
> er så vendt til bage for at finde liget for at lede efter buen, men nu
> kan jeg ikke finde liget og går udfra at det er forsvundet. Skal jeg

Nej, bare se ordentligt efter (grin). Kig efter en lille (meget lille)
bunke grå aske i det bagerste kammer i grotten - den del af grotten hvor
der er nogle søjler og romerske buer, buen ligger inde i askebunken
(hvordan så de ellers har fået plads til den dér må Azura vide).

arc@na