En lidt positiv opfølgning på en gammel sa~
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-10-03 20:57

Hejsa.

Mange af jer husker sikkert, jeg fortalte, at jeg ville invitere min faste
torsdags-dansepartner med til en julekoncert. Jeg kan ikke huske, om jeg har
fortalt, at jeg gjorde alvor af det forrige torsdag, hvor hun dog afslog min
invitation.

Emnet blev ikke berørt i aften, og jeg havde i forvejen besluttet, at jeg
ikke ville spørge hende igen. Alligevel fik jeg måske noget godt ud af min
invitation.

I hvert fald havde min unge dansepartner i aften ladet sit lange hår hænge
løst, hvor hun plejer at have det i en stram hestehale, og jeg syntes også,
hendes blå øjne virkede mere levende, end de plejer. I det hele taget
virkede hun mere fri end sædvanligt. Hvis det var en bivirkning ved min
invitation, er de 150 kr. givet godt ud.

Hun satte dog håret op i den sædvanlige stramme hestehale, før hun skulle
begynde på holdet på letøvede.

Med venlig hilsen
Børge