Elskovsreden - Tid til kærlighed (Ny d
Fra : Elskovsreden

Dato : 30-10-03 16:01

At flirte på nettet er nemt - langt nemmere en det er ude i byen.
Bevæbnet med tastaturet er det nemmere at slappe af, være sig selv og
ha\\\' det SJOVT når man flirter. Og hvem ved - måske kan det som
startede som en artig netsnak udvikle sig til noget mere? ElskovsReden
skal være en tjeneste både for dig som bare ønsker en uforpligtende
netflirt og for dig som er på en lidt mere seriøs jagt efter en
kæreste.

NYESTE PROFILER!!!
Kvinde bodilh(40) - Online d. 28-10`03
Bopæl - København Søger - Den eneste ene
Jeg er tolerant, kærlig og med på det meste.
http://www.elskovsreden.dk/detaljeret.php?profile=bodilh
bodilh's foto er kun tilgængelig for medlemmer.

Kvinde smili(36) - Online d. 26-10`03
Bopæl - Vestjylland Søger - Den eneste ene
Jeg søger en mand man kan stole 100%, og som er ærlig,
og god ved børn. Jeg er ikke desperrat,venter g
http://www.elskovsreden.dk/detaljeret.php?profile=smili
smili's foto er kun tilgængelig for medlemmer.

Mand mark(45) - Online d. 27-10`03
Bopæl - Vestsjælland Søger - Fast kæreste
Jeg er en frisk fyr, som ønsker en kæreste , jeg er selvstændig
erhversdrivende. lige nu vil jeg ikke ...
http://www.elskovsreden.dk/nytmedlem_trin1.php

Mand Roland(49) - Online d. 29-10`03
Bopæl - Fyn Søger - Fast kæreste
Nu prøver jeg på denne måde for at se om der ikke skulle findes en
kærste til mig For det med at gå i
http://www.elskovsreden.dk/nytmedlem_trin1.php
Roland's foto er kun tilgængelig for medlemmer.

Mand interoc(48) - Online d. 28-10`03
Bopæl - København Søger - Fast kæreste
Er en mand i den bedste alder hvis jeg skal sige det selv ss Håber at
der er en med sød pige der vil
http://www.elskovsreden.dk/nytmedlem_trin1.php
interoc's foto er kun tilgængelig for medlemmer.

Fra : PerX ...

Dato : 31-10-03 16:36

In article <d7d86112.0310300700.57646f0f@posting.google.com>,
rum@elskovsreden.dk says...
> At flirte på nettet er nemt - langt nemmere en det er ude i byen.
> Bevæbnet med tastaturet er det nemmere at slappe af,

Det er ellers et godt score trick at tage et tastatur med på cafe.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-10-03 17:06

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Det er ellers et godt score trick at tage et tastatur med på cafe.

OK. Bliver tastaturet ikke nemt væk, hvis man bevæger sig for meget rundt på
caféen?

Med venlig hilsen
Børge