Hvad siger I når i for orgasme?
Fra : Per

Dato : 30-10-03 15:11

Jeg synes det lyder så plat med "åhh jeg kommer"

Der må da kunne være noget bedre at brøle ud

"SÅ nu går den på mig" - nej det lyder sgu også plat!

Nogen gode forslag.

Jeg har selv engang skreget "åh ja nu kommer det - det tykke hvide
tis....!"

Det kunne hun ikke lide

Mvh Per!

---

Fra : BorreBoy

Dato : 30-10-03 16:44

> [...]
>
> Nogen gode forslag.
>
> Jeg har selv engang skreget "åh ja nu kommer det - det tykke hvide

Hvorfor sige noget?

Fra : Per

Dato : 30-10-03 16:57

On Thu, 30 Oct 2003 16:43:51 +0100, BorreBoy wrote:

> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor sige noget?

Ja, der er jo alligevel ikke nogen der hører det.
(En anden) Per

Fra : Ulvir

Dato : 30-10-03 18:43

Geronimo!

Fra : Kenneth F.

Dato : 30-10-03 20:39

Jeg siger: "Du er rund, jeg kommer op i dig, din tyksak!"

Fra : Jacob Andersen

Dato : 31-10-03 00:11

"Kenneth F." <marrerit@hotmail.com> wrote in message
> Jeg siger: "Du er rund, jeg kommer op i dig, din tyksak!"

APPLAUSE. Det er perfekt.

/Jacob

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 31-10-03 20:51

Kenneth F. wrote:
> Jeg siger: "Du er rund, jeg kommer op i dig, din tyksak!"

LOOOOL!

Eller hvad med "åbn munden, NU!"

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : J.K.A

Dato : 30-10-03 21:04

Hvad med at sige
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
GGGGGGGGGGGGGhhhhhhhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh
jeg kom Go' nat

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 30-10-03 21:56

Der må da kunne være noget bedre at brøle ud
Når du det skat Åhhh

Fra : Jacob Andersen

Dato : 31-10-03 00:09

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Nogen gode forslag.
>
> Jeg har selv engang skreget "åh ja nu kommer det - det tykke hvide

ROFL. Jeg plejer at skrige lidt om det tøj jeg skal have på næste dag.
Nå lidt mere seriøst. Der er vel ingen grund til at sige noget (altså nogen
ord) hvis det ikke falder naturligt for dig. Hvis du synes hun lige skal
advares tror jeg ikke det er nødvendigt. De fleste kan man ret nemt se på om
de er ved at være der.

/Jacob

Fra : Nette

Dato : 31-10-03 07:12

"Per" skrev i en meddelelse
> Nogen gode forslag.

Nææ, hvorfor overhovedet sige noget, med mindre det falder een nartuligt ind
og gør det det, så siger man vel bare noget, når det sker, uden at tænke
videre over det?

Det værste er mænd som slet ikke giver hverken lyd eller anderledes
bevægelse fra sig, end ikke ved vejrtrækningen. Så kan man være nød til
bagefter at spørge "kom du?", og DET er altså ikke særlig sjovt.
Så altså efter min mening, kan et par støn på rette tid være rigeligt.

Nette

Fra : Jens Thomsen

Dato : 31-10-03 09:48

> Nogen gode forslag.

"Haha... først færdig!"

MVH
Jens

Fra : Paul

Dato : 31-10-03 11:38

> [...]
>
> Nogen gode forslag.
>
> Jeg har selv engang skreget "åh ja nu kommer det - det tykke hvide

Det var da underligt.

Tja, har aldrig videre tænkt over det, så jeg spolede lige filmen tilbage.
Må indrømme, at jeg ikke kan skrive hér hvad jeg siger under orgasmen.
Ikke fordi det er for sjofelt eller noget - ved bare ikke lige hvordan man
staver til nogle dyriske grynte -og stønnelyde.

Iøvrigt, ved nærmere eftertanke, så kan jeg godt finde på at kommentere sex
under akten, som f.eks.: "Hvor føles din fisse dog bare godt", eller "Du
smager rigtig godt".

Fra : Paul

Dato : 31-10-03 23:28

> Jeg synes det lyder så plat med "åhh jeg kommer"
>
> Der må da kunne være noget bedre at brøle ud
>
> "SÅ nu går den på mig" - nej det lyder sgu også plat!
>
> Nogen gode forslag.

Så kan du godt knappe en bajer op Gerda!

eller

Din mand kommer hjem nu!

eller

Så slutter min frokostpause!

osv. osv.

Fra : Anita

Dato : 01-11-03 12:11

"Paul" og mange andre skrev kække kommentarer som:

> Så kan du godt knappe en bajer op Gerda!

Det er da sjovt så kække I er, men jeg har sgu aldrig oplevet en fyr være
helt så kæk i situationen

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 01-11-03 13:42

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da sjovt så kække I er, men jeg har sgu aldrig oplevet en fyr være
> helt så kæk i situationen

*LOL* Næ, så kæk er jeg slet ikke i virkeligheden - det var bare lidt
hjerneonani fra min side over emnet.

Nogen gange kan jeg finde på at udtænke lige så kække undskyldninger for
ikke at lave noget på jobbet - bringer en del latter fra kollegerne, selvom
jeg naturligvis ikke mener det.

Fra : Andropov

Dato : 01-11-03 13:01

Anita skrev:

> [...]

> Så kan du godt knappe en bajer op Gerda!

>Det er da sjovt så kække I er, men jeg har sgu aldrig oplevet en fyr

Jeg har lige læst "jeg søgte trøst og kærlighed" af Susanne Rasmussen.

Det her drejer sig om en mand hun er blevet irriteret på:

"Jeg besluttede at vise min irritation over ham på den måde, at jeg
ville bolle enhver dråbe saft ud af ham. Som det tit ses med mænd fra
middelhavslandene, var der ingen ende på, hvad han kunne præstere - i
begyndelsen. Kækt spurgte han, om jeg kunne mere. Jeg fik givet udtryk
for, at selvfølgelig skulle vi da fortsætte. Så jeg tog ham en gang
mere. Og endnu en gang. Og endnu en. Han blev suttet og gennemkneppet,
så han til sidst stønnede om hjælp. Overlegenheden hos ham svandt mere
og mere ind, og jeg er sikker på, at han bagefter havde mere end
almindeligt ondt mellem benene. Næste morgen havde han i hvert fald
synligt svært ved at gå normalt."

Der kan man se hvor hårde kvinder kan være ved mænd :)

Fra : Paul

Dato : 01-11-03 13:47

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og mere ind, og jeg er sikker på, at han bagefter havde mere end
> almindeligt ondt mellem benene. Næste morgen havde han i hvert fald

En omgang shots til hele huset for den fornemmelse - ikke at kunne gå
normalt på grund af sex, og ikke fordi man har arbejdet for meget. *LOL*
Jeg ville nyde den fornemmelse, at have mere end almindeligt ondt - shit,
vidste ikke jeg tænder på dén slags smerte.

Nå, men nu er jeg jo bare ikke en Don Blærerøv, så DET bliver aldrig
aktuelt. *G*

> Der kan man se hvor hårde kvinder kan være ved mænd :)

Straf mig! Nu!

Fra : Fatass

Dato : 02-11-03 18:28

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message

> Nogen gode forslag.

Åhhhh, din spermso - nu sprøjer jeg dig fuld - ahhhhhh, godnat, snorrkkkkkkk

Fra : nusle

Dato : 02-11-03 19:42

Skrid så stodder, jeg skal ikke bruge dig mere!

mange hilsner
nusle

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-03 14:55

> [...]
>
> Nogen gode forslag.
>
> Jeg har selv engang skreget "åh ja nu kommer det - det tykke hvide

Hva' mæ "WHO'S YOUR DADDY?" ;-D

....Nånej, det er mens man ligger og pumper hende! Det har sådan en dejlig
rytme:

- Who's - your - dad - dy ("...og et, to, tre, fire")

Det er det absolut grimmeste og klammeste, jeg nogensinde kunne forestille
mig sagt i en dobbeltseng...

Måske ved siden af "Moar! Jeg er fææææærdig!" );-b Ohfyohføjohfæ...

Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 13-11-03 04:46

håber det smager

Fra : Jesper

Dato : 19-11-03 22:57

> [...]

> Nogen gode forslag.
>
> Jeg har selv engang skreget "åh ja nu kommer det - det tykke hvide

http://home2.inet.tele.dk/duckjob.zip

global village idiots. - Paul Ginsparg.