Lærke, Idols
Fra : Peter Jensen

Dato : 27-10-03 09:25

Hende vil jeg gerne se, hvor kan jeg finde billeder ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-10-03 10:55

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hende vil jeg gerne se, hvor kan jeg finde billeder ?

dk.binaer.erotik

Med venlig hilsen
Børge

Fra : pet detektive

Dato : 27-10-03 11:47

> dk.binaer.erotik
>
> Med venlig hilsen
> Børge

Det er jo ikke hende der er postet billeder af der!!!! det er en meget
dårlig look a like ;o(

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-10-03 12:09

"pet detektive" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo ikke hende der er postet billeder af der!!!! det er en meget
> dårlig look a like ;o(

Ok. Det var også bare resultatet af en hurtig undersøgelse fra min side,
hvor jeg lige kiggede på det mest naturlige steder. Hvis jeg ville opdyrke
det mere, ville jeg nok bruge Google og kigge i nogle alt.binaries -
grupper.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Brian

Dato : 27-10-03 15:12

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message news:<3f9cfed1$0$29386$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> hvor jeg lige kiggede på det mest naturlige steder. Hvis jeg ville opdyrke
> det mere, ville jeg nok bruge Google og kigge i nogle alt.binaries -

Hej!

Jeg har ikke tjek på alt det her med nyhedsgrupper ovs.
Så når i skriver man kigge i den og den gruppe f.eks
"dk.binaer.erotik" hvordan finder man den så, er det her på Google,
eller Outlook man skal bruge eller hvordan gør man sådan noget?

Mvh.
Brian

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-10-03 15:31

"Brian" <bda@code4all.biz> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke tjek på alt det her med nyhedsgrupper ovs.

Dette forum er en nyhedsgruppe.

> Så når i skriver man kigge i den og den gruppe f.eks
> "dk.binaer.erotik" hvordan finder man den så, er det her på Google,
> eller Outlook man skal bruge eller hvordan gør man sådan noget?

Den kan findes præcis på samme måde som dk.snak.seksualitet, som dette
indlæg er skrevet i. Hvorvidt du bruger Google eller Outlook (Express) er op
til dig.

Hvis du bruger Google, kan du med fordel bruge groups.google.com, hvilket
bringer dig til en forside med indirekte links til hele hierarkiet af
nyhedsgrupper eller diskussionsfora. Én af de første links hedder nok
"alt.*" eller noget i den retning. Hvis du klikker på det, kommer du ind i
et internationalt hierarki med fora, hvis navne starter med alt. Derfra kan
du komme videre ned i alt.binaries (der er mange), hvori der er et niveau,
der hedder "pictures", hvorunder ligger "erotica", så vidt jeg husker. Jeg
mener også at huske, der er mange - måske snesevis - af sådanne erotiske
grupper.

Fra forsiden i groups.google.com, kan du også vælge "dk.*", hvorunder du
finder såvel dk.snak.* som dk.binaer.*. Under dk.snak finder du
dk.snak.seksualitet (dette forum), og under dk.binaer finder du tilsvarende
dk.binaer.erotik.

Det skal lige nævnes, at det er nogle dage siden, jeg har besøgt
groups.google.com, så jeg kan have beskrevet nogle detaljer forkert. Jeg
håber alligevel, du har en fornemmelse af metoden.

I Outlook (Express) benyttes en såkaldt news-konto svarende til en e-mail
konto, og protokollen hedder NNTP.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-03 16:24

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev :

> [...]
>finder såvel dk.snak.* som dk.binaer.*. Under dk.snak finder du
>dk.snak.seksualitet (dette forum), og under dk.binaer finder du tilsvarende

Google har da ikke binære grupper.
--
Knud

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-10-03 16:57

> Google har da ikke binære grupper.

Ok. Så lærte jeg også noget i dag.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-03 15:42

bda@code4all.biz (Brian) skrev :

> [...]
>"dk.binaer.erotik" hvordan finder man den så, er det her på Google,
>eller Outlook man skal bruge eller hvordan gør man sådan noget?

Du skal bruge din udbyders newsserver og så en newsreader, f.eks.
Outlook Express.

Google har ikke binære grupper.
--
Knud

Fra : Henrik B.

Dato : 27-10-03 19:19

pet detektive wrote:
:::: Hende vil jeg gerne se, hvor kan jeg finde billeder ?
:::
::: dk.binaer.erotik
:::
::: Med venlig hilsen
::: Børge
::
:: Det er jo ikke hende der er postet billeder af der!!!! det er en
:: meget dårlig look a like ;o(

De rigtige ligger i dk.binaer.erotik.nordisk

M.v.h.

Fra : Thomas

Dato : 31-10-03 09:55

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote in message news:<3f9cd66c$0$45363$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hende vil jeg gerne se, hvor kan jeg finde billeder ?

Efter billederne nu er fjernet fra alle landets hjemmesider, viser Se
og Hør den fantastiske venlighed at trykke billederne i denne uges
udgave af bladet.

VH

Thomas