Robert og Sissal
Fra : Andropov

Dato : 17-10-03 19:47

Børge skrev:

> Det er sjovt alle tror ikke det holder med Robert og Sissal når de
> kommer ud af bigbrotherhuset fordi de har bollet inde i huset.
>
> Er det ikke en form for snerpethed.....

>Nej, det har ikke noget at gøre med snerpethed. Det har noget at gøre
med,
>at Big Brother varer længere end en gennemsnitlig forelskelse.

Det synes jeg er lidt noget sludder. Der er vel ingen der rigtig ved
hvor lang tid en forelskelse varer. Desuden har det ikke noget med det
at gøre. Det har mere noget med at gøre at andre ikke tør gøre som
Robert og Sissal gjorde i bigbrotherhuset og derfor af en form for
misundelse ikke håber det bedste for dem.

Sissal kan jeg iøvrigt konstatere er lidt småborgerlig som (flertallet
af befolkningen er) når det kommer til stykket.

Desuden er hun noget falsk.
Hun farer ud som den første og krammer ham den nye beboer og senere
fortæller hun så til Ras at hun er ved at brække sig over ham den nye
beboer (hun kender ham fra casting).

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 02:20

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det synes jeg er lidt noget sludder. Der er vel ingen der rigtig ved
> hvor lang tid en forelskelse varer. Desuden har det ikke noget med det
> at gøre.

Det var ellers noget i den retning, to tidligere deltagere, som nu levede
sammen, og blev interviewet en aften i Big Brother, gav udtryk for. De
mente, at grunden til, de stadig var interesserede i hinanden, efter de var
kommet ud af huset, var, at de var så nært knyttet til hinanden inde i
huset, som Sissal og Robert er det. Så vidt jeg husker, mente de, at det var
grunden til, at de blev ved med at finde hinanden spændende, mens de mente,
Sissal og Robert nok ikke ville finde hinanden så spændende, når de kommer
så tæt på hinanden, mens de er inde i huset.

> Det har mere noget med at gøre at andre ikke tør gøre som
> Robert og Sissal gjorde i bigbrotherhuset og derfor af en form for
> misundelse ikke håber det bedste for dem.

Jeg har ikke set særlig meget Big Brother, og har derfor ikke hørt de andre
beboere udtale sig om, hvorvidt Sissal og Robert vil have et forhold udenfor
huset. Jeg har bare hørt nogle andre beboere give udtryk for irritation over
Robert's og Sissal's forhold inde i huset.

> Sissal kan jeg iøvrigt konstatere er lidt småborgerlig som (flertallet
> af befolkningen er) når det kommer til stykket.

Er det ikke tilladt?

> Desuden er hun noget falsk.
> Hun farer ud som den første og krammer ham den nye beboer og senere
> fortæller hun så til Ras at hun er ved at brække sig over ham den nye
> beboer (hun kender ham fra casting).

Det så jeg så (heller) ikke, men én skal jo være den første til at byde den
nye beboer velkommen, og ubevidst ville hun måske have det overstået
hurtigst muligt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 18-10-03 02:37

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in

> [...]
> hinanden spændende, mens de mente, Sissal og Robert nok ikke ville
> finde hinanden så spændende, når de kommer så tæt på hinanden, mens de

Mangler der ikke et "ikke" et sted i ovenstående?
Ellers er det da noget totalt sludder du har skrevet

Mvh. Jan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 08:52

"Jan Allan Andersen" <nospam_akker@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> "Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in

> Mangler der ikke et "ikke" et sted i ovenstående?

Jo, der mangler et "ikke" i den anden sætning. Der skulle have stået: "De
mente, at grunden til, de stadig var interessede i hinanden, efter de var
kommet ud af huset, var, at de *ikke* var så nært knyttet til hinanden inde
i huset, som Sissel og Robert er det.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 18-10-03 08:28

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Sissal og Robert nok ikke ville finde hinanden så spændende, når de kommer
> så tæt på hinanden, mens de er inde i huset.

Men fordi at 2 tidligere bigbrotherdeltagere siger sådan er det ikke
sikkert at det gælder for alle bigbrotherdeltagere.

> [...]

>Jeg har bare hørt nogle andre beboere give udtryk for irritation over
> Robert's og Sissal's forhold inde i huset.

Der kan selvfølgelig ligger noget misundelse i det.
Men det kan måske også være lidt irriterende for de andre ind imellem
når man ikke har mulighed for at komme væk fra huset. Bortset fra hvis
de helt vil udgå af legen.

> Det så jeg så (heller) ikke, men én skal jo være den første til at byde den
> nye beboer velkommen, og ubevidst ville hun måske have det overstået
> hurtigst muligt.

Men hun behøves vel ikke at fare ud af døren for at byde ham velkommen
hvis det er en som hun ikke kan lide...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 08:59

> Men fordi at 2 tidligere bigbrotherdeltagere siger sådan er det ikke
> sikkert at det gælder for alle bigbrotherdeltagere.

Helt enig, men det var de eneste, jeg har hørt direkte give udtryk for, at
de ikke mente, Sissals og Roberts forhold ville fortsætte uden for huset.
Det var vist dét, du henviste til.

> Men det kan måske også være lidt irriterende for de andre ind imellem
> når man ikke har mulighed for at komme væk fra huset. Bortset fra hvis
> de helt vil udgå af legen.

Det har ikke noget med Sissal og Robert at gøre. Det, andre beboere er
irriteret over i den forbindelse, er, at det skaber noget uro og bevirker,
at Sissal og Robert har trukket sig noget ud af fællesskabet.

> Men hun behøves vel ikke at fare ud af døren for at byde ham velkommen
> hvis det er en som hun ikke kan lide...

Der er så meget, man ikke behøver. Er du ikke begyndt at dømme beboerne i
Big Brother på den måde, du ikke ønsker, andre skal dømme dig?

Med venlig hilsen
Børge