villige piger
Fra : Andropov

Dato : 16-10-03 15:58

Johan Wedell <johan_wedell@stofanet.REMOVEdk> skrev:

>Nu generelliserer jeg lige lidt.

>Kvinder kuer kvinder. Det er
>sjældent, at man hører en mand tale negativt om
>en kvindes villighed (med mindre, at
>det er hans kone eller datter, eller
>hvis hun alligevel ikke er villig nok
>til at ville noget med ham).

Det vil jeg give dig ret i.
Mænd kuer ikke mænd. Det kan måske hænge sammen med at hvis man gjorde
det, så siger man dermed at man ikke er så stor en tyr selv.
Det er lidt det samme som når fyre vil overgå hinanden i pikstørrelse.
Derimod kvinder har ikke rigtig noget renome at miste i forhold til at
være en stor tyr så derfor kan de bedre tillade sig at kue hinanden.
Det kunne være en forklaring.
Jeg kommer også til at tænke på at kvinder nogle gange latterliggør
mænd "nå det er synd for dig" eller lignende. Det tilsvarende ser man
ikke mænd gøre ved kvinder. Der er det også ligesom at kvinder ikke
har en slags renome at miste, eller kan ikke tabe ansigt.

>eller som en mand ville
>sige: Har et godt forhold til deres
>seksualitet og mænd, og har en god
>appetit. Om de mere frelste kvinder
>mangler disse kvaliteter, eller nægter
>sig selv dem ved jeg ikke,

Der er sikkert nogle kvinder som mangler lidt appetitten til sex i en
vis grad.

> (den
>kedelige, kuende tendens aftager dog vist
>med alderen).

Kvinder bliver også bedre til sex med alderen så det kan måske være en
forklaring. Men kvinder lader sig heller ikke påvirke så meget af hvad
andre kvinder mener når de bliver ældre. Det er måske egentlig en form
for modenhed.

> Så min teori er, at de
>kuende kvinder er dem, som ikke selv
>tør/magter at have det sexliv, som de
>kunne ønske sig.

Ja

>Selvom mænd så er mere positive
>overfor de "billige" kvinder, så får piben
>dog en anden lyd, når der går
>parforhold i den. For man kan meget nemmere
>føle sig i konkurrence med andre
>mænd, hvis ens kæreste er "billig", for
>selvom hun måske har valgt at være
>100% tro, så har hun jo været nem nok at
>samle op tidligere.

Ja, man kan måske være bange for at hun hurtigt flyver videre efter
andre mænd. Men der kan jo også være kvinder som har haft mange
partnere mens de var teenagere og så er faldet til ro i 20'erne og har
haft et længere parforhold.

> Nej, så er det
>nemmere med en forholdsvis kysk kæreste.

Men så får man måske ikke en Sisal type hvis det er en som er meget
kysk :) Men man kan selvfølgelig aldrig vide. Nogle kvinder går måske
ikke og skilter med at de er en Sisal type. Men er det måske inderst
inde.

>Jeg tror kvinder ville gøre sig meget
>bedre på arbejdsmarkedet og i politik,
>hvis ikke de altid måtte være på vagt
>for misundelige "med-søstre".

Ja, man ser nogle gange i folketinget at kvinderne går efter hinanden.

Nogle gange kunne man tro det :)

Fra : Andropov

Dato : 16-10-03 18:51

Marianne skrev:

>Det tror jeg nu ikke. Mænd vil også gerne begæres.
>Det tænder de fleste mænd, når en kvinde ser sultent på ham.

Det var nu egentlig BO som skrev ovenstående. Men jeg kan godt prøve
at svare på det alligevel.

Ja, mænd vil gerne begæres. Men kvinder tager nok ikke så tit
initiativet så hvis ikke hun ret tydeligt viser hvad hun er ude på kan
mænd nok blive noget forvirret.

Hvad med "sexet"

Sexuel kan måske snerpe der hen ad.

eller "sensuel"?

Men sensuel lyder snarere som noget fra en lægeroman.

Det engelske ord "maneater"
lader sig ikke oversætte tilfredsstillende,

Men kan man så ikke blot bruge det engelske udtryk. Det er nok et af
de bedste om en sådan kvinde.

>men det første der faldt mig ind var noget med tiger, løvinde eller
det
>gode gamle "forførerske".

Forførerske lyder ligesom man bliver lokket til noget (sådan lidt
skummelt) så ikke helt så godt.

> Ja, der er lidt med at gifte mænd er mest interessante for kvinder.
> Det er måske sporten i at gå efter det uopnåelige.

>Hvem siger at alle kvinder er interesserede i et forhold, det kan
være
>at det er derfor de foretrækker gifte mænd,

Ja, det kan være.

>plus den gamle sandhed
>"Gifte mænd sladrer ikke"

Ja, hvem skal han sladre til.

Han sladrer selvfølgelig ikke til sin egen kone ellers ville han nok
ikke dyrke sidespring.

Fra : Andropov

Dato : 17-10-03 18:44

Perx skrev:

> [...]
> ladet udtryk for når kvinder er en værre tyr.

>Hvorfor det? Er der noget positivt over det? ;)

Det kommer nok an på omstændighederne :)

Hende Sissal fra bigbrother er rimelig heftig når hun har hånden nede
i bukserne på Robert. Men der var ingen af de 3 som vågnede skriver de
på bigbrothers hjemmeside :)

Jeg tror ellers nok man kunne vågne af den slags :)

Fra : Samsara

Dato : 17-10-03 22:53

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Perx skrev:
>
> KLIP<
>
> Jeg tror ellers nok man kunne vågne af den slags :)

Sådan et lille stille og roligt knald vækker da ikke nogen

Venligst Samsara

Fra : Henning

Dato : 18-10-03 14:45

"Samsara" <Invalidt@paradis.invalid> skrev i en meddelelse
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan et lille stille og roligt knald vækker da ikke nogen
>
> Venligst Samsara

Jeg kommer til at tænke på engang for en del år siden,
læste jeg et indlæg fra en mand om hvordan han om
natten ganske forsigtigt, uden at hans kone vågnede, lå
og kærtegnede hende, holdt inde, når hun syntes at være
ved at vågne, efter nogen tid vågnede hun så og var ret
så tændt og så lå han og lod som om han sov og hun
begyndte at kæle for hans penis, som jo allerede var
begejstret.

Det blev jeg lidt facineret af og gjore det samme min viv,
DET VIRKEDE *GGG*

MVH
Henning

Fra : PerX ...