Dirty talk (mini-fantasi)
Fra : nusle

Dato : 13-10-03 07:52

Han lænede sig ind over mig og hviskede varmt i mit øre,
hvor dejlige mine bryster var og hvordan han glædede sig
til at kysse mine brystvorter, når vi kom hjem efter mid-
dagen og teateret. Et næsten uhørligt suk undslap mig,
mens jeg kælent lod mit hoved hvile på hans skulder –
hvor var det dog vidunderligt med en mand som så på
mig som han gjorde. I hans øjne var jeg smuk, selv når
jeg lige var vågnet efter en fest og selv syntes jeg lignede
noget der var løgn. I hans øjne var jeg intelligent, selv på
de dage hvor hjernen bare stod stille og jeg besvarede alt
med; hva’. Efter hans mening kaldte mine bryster altid på
hans berøring, og han elskede deres fylde, deres blødhed,
deres begejstring når hans hænder omsluttede dem og hans
mund kyssede dem... og min fisse syntes altid at blive våd,
blot han hviskede i mit øre, hvad han tænkte på... og han
holdt sig ikke tilbage for at sige det til mig; hvor jeg glæder
mig til at slikke dig i aften, smage dine safter og blidt pirre
din kilder – du er så dejlig, lad mig mærke din liderlighed,
skat... han lod sin ene hånd glide op ad mit lår, velvidende
at jeg intet havde på under nederdelen, og han kælede blidt
for mine skamlæber, så det sendte den mest inciterende
kildren op gennem min krop – så skilte han mine skamlæber
ad, mens han hviskede til mig; er det dejligt, glæder du dig
til vi kommer hjem? Jeg kunne kun nikke og gemme mig
ved hans hals, mens jeg kyssede den bløde hud ved over-
gangen mellem halsen og brystkassen. Det var så lækkert
og pirrende og jeg var hunderæd for at nogen skulle op-
dage os – og jeg ville aldrig siden vide hvad vi egentlig havde
spist, men jeg ville kunne huske hans varme ånde der kildrede
mit øre, hans kys på min hals, og hans frække fingre der gled
lidt ind i mig og drillende gled op over min kilder så jeg kun
med besvær formåede at sidde stille. Du er skøn, sagde han
og satte sig pludseligt op og efterlod mig med en følelse af
udstillelse – jeg mener, enhver måtte da kunne se at jeg sad
der med strittende brystvorter, røde kinder og en indre følelse
af overgivelse der det næste stykke tid gjorde mig ude af
stand til at være mit sædvanlige, effektive jeg. At jeg følte jeg
kunne dufte mit eget ophidsede køn gjorde det ikke bedre
og jeg så på ham med øjne jeg er sikker på fortalte at for min
skyld kunne vi lade teater være teater – jeg længtes efter mere.

-------------

Se det ville tænde mig, men havde "han" kaldt mig luder eller
andet - ville jeg være blevet rigtig ked af det. Jeg vil være
"hans" dronning (og til tider hans prinsesse) - ikke "hans" luder.

NB! "Han" eksisterer ikke *øvøvøvøv*

mange hilsner
nusle

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-10-03 14:09

nusle <nusle@mail.dk> skrev:

Hej Nusle

> [...]
> andet - ville jeg være blevet rigtig ked af det. Jeg vil være
> "hans" dronning (og til tider hans prinsesse) - ikke "hans" luder.

Jo, du skal bare lige finde ham

Ellers er du jo en udmærket "mental traveller", som Karen Blixen ville kalde
det.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : nusle

Dato : 13-10-03 15:21

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jo, du skal bare lige finde ham

Niks!

Det har jeg nu prøvet siden mit 14./16. år - jeg gider ikke
mere *snøfter på rigtig fornærmet prinsesse-manér*.

Han kan finde mig, kan han - ja, han kan så - og hvis det
er for besværligt for ham, bare fordi jeg gemmer mig i mit
"tårn", så er det bare fordi _han_ ikke prøver hårdt nok...
hhhrrmmppphhh...

Tag lige ovenstående med ca. 1 ton salt *S*, på et eller
andet tidspunkt sker der jo det, at jeg giver efter for
ensomhedens klamme hånd som igen knuger mit hjerte
og truer med at pulverisere min sjæl hvis jeg ikke fatter
mod og begiver mig ud på kærlighedens usikre vej.

Kan man ikke enten få en vejledning (vildledning) i kær-
lighedens snørklede stisystem - eller en pille mod ensom-
hed? *G*

> Ellers er du jo en udmærket "mental traveller", som Karen Blixen ville
kalde
> det.

Tak, jeg må indrømme, at når det skrives af dig, tillægger
jeg det ekstra værdi (fordi jeg kender dig *S*).

mange hilsner
nusle

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 13-10-03 15:56

Hej

> Kan man ikke enten få en vejledning (vildledning) i kær-
> lighedens snørklede stisystem - eller en pille mod ensom-
> hed? *G*

Gør som jeg og se i øjnene at kærligheden er et menneskeskabt begreb.
Alle de smukke ord poeter gennem tiderne har hæftet på begrebet
"kærlighed" er ikke andet end gensidig tiltrækning og sympati som skal
sikre artens overlevelse.

At finde den perfekte partner er ikke ensbetydende med at du for evigt
vil finde ham tiltrækkende eller sympatisk.

Jeg ved godt at det lyder som om jeg er håbløst desillusioneret, men
nej, jeg sidder i et velfungerende ægteskab/venskab og ønsker ind
imellem at jeg havde lidt til til at være ensom.

Ingen af delene er særligt attaktive uden adgang til alternativet.

Marianne Feddersen

Fra : Fedt Mule

Dato : 13-10-03 17:32

On Mon, 13 Oct 2003 16:55:39 +0200, Marianne Feddersen
<marianne@feddersen.dk> wrote:

> [...]
>imellem at jeg havde lidt til til at være ensom.
>
>Ingen af delene er særligt attaktive uden adgang til alternativet.

Det første du skrev, er jeg ikke enig i, men den sidste sætning er SÅ
sandt, som noget kan være... Man vil altid have det, man ikke har!

Tak for de gode ord!

Pernille, der har fundet kærligheden for 2. gang i sit liv!

Fra : Andropov

Dato : 13-10-03 18:09

Henrik B. skrev:

> Jamen, jamen, kære Nusle....jeg er jo lige hér....
>
> Ser ud over kanten på tårnvinduet og ser en utydelig
> skikkelse i det fjerne, og så råber jeg i vilden sky:
>
> "Jeg har ikke tænkt mig at rulle håret ud, hvis du vil herop
> må du selv finde vej, slå dragen ihjel undervejs og endelig
> besejre mit frygtsomme, tvivlende hjerte."

>Hermed gjort. *GG*

Så må Nusle jo kunne fortælle hvordan du besejrede hendes frygtsomme
tvivlende hjerte :)

Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-03 18:19

Andropov wrote:
::: Hermed gjort. *GG*
::
:: Så må Nusle jo kunne fortælle hvordan du besejrede hendes frygtsomme
:: tvivlende hjerte :)

Tjah, nu må vi se, jeg synes godt nok at hun pludselig blev så stille.

M.v.h.

Fra : nusle

Dato : 13-10-03 18:28

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> :: Så må Nusle jo kunne fortælle hvordan du besejrede hendes frygtsomme
> :: tvivlende hjerte :)
>
> Tjah, nu må vi se, jeg synes godt nok at hun pludselig blev så stille.

*rødme, rødme*

Èn har jo børn, som indimellem snupper tid

Lige nu har de sat sig for at rengøre vores trappeopgang,
og det involverer konsulent-bistand fra min side, så det
ikke går ud over vores viskestykker osv. *S*

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-03 20:11

In article <3f8ae0f9$0$9824$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> [...]
>

> *rødme, rødme*
>
> Èn har jo børn, som indimellem snupper tid
>
> Lige nu har de sat sig for at rengøre vores trappeopgang,

Guuud, der er også positive ting ved børn! *g*

Fra : nusle

Dato : 13-10-03 17:51

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]

må du selv finde vej, slå dragen ihjel undervejs og endelig
besejre mit frygtsomme, tvivlende hjerte."

(Paradokset er, at dragen også er "mig", man er jo sin
egen værste fjende

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 14-10-03 18:12

Henrik B. wrote:

> Hermed gjort. *GG*

Hvad snakker du om? Dragen er sku´ da ikke død endnu.... Den er sgu´ da lige
derovre... Du har kun givet den en lille hudafskrabning *SSS*

Så, dø´ nu din store, grimme, dumme ildspyende drage... [voldelige
slåskamp-lyde]

Se, /NU/ er den død

Og til Nusle: Nu må du må gerne være min dronning (og til tider min
prinsesse). Men så skal du også sluge klatten *SF*
Det var jo mig, der slog dragen ihjel *SSS*

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : nusle

Dato : 15-10-03 11:31

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad snakker du om? Dragen er sku´ da ikke død endnu.... Den er sgu´ da
lige
> derovre... Du har kun givet den en lille hudafskrabning *SSS*

Helt enig - den er usædvanligt sejlivet, jeg har min egen
teori om, at det vil kræve ÅRS kamp med den, før den
endeligt opgiver ævret, men så vil man også vinde en
meget, meget lykkelig dronning/prinsesse ved det

> Så, dø´ nu din store, grimme, dumme ildspyende drage... [voldelige
> slåskamp-lyde]

Fedest.... vold og blod og død og ødelæggelse - jeg bliver
helt ophidset *hehe*

> Se, /NU/ er den død

Jeg er uenig - den lader bare som om, for at angribe
bagfra i et ubevogtet øjeblik.

> Og til Nusle: Nu må du må gerne være min dronning (og til tider min
> prinsesse). Men så skal du også sluge klatten *SF*

Jamen, det står da i kontrakten - ugentlig klat-slugning
er elementært!

> Det var jo mig, der slog dragen ihjel *SSS*

Nøøøøøhhhhhhh, den spiller bare død for at narre fjenden
(desuden har dragen formeret sig, den har tre små "børn" som
også skal "overvindes" *GGG*)

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 15-10-03 20:43

nusle wrote:
-SNIP-

> Jeg er uenig - den lader bare som om, for at angribe
> bagfra i et ubevogtet øjeblik.

hehe, ej hvor sjovt

.... [flere lyde]......

Okay: /NU/ er den død, så
Er den ikke? *SSSS*
Ellers må der lige komme nogen andre og hjælpe mig og Henrik med at dræbe
den

> Jamen, det står da i kontrakten - ugentlig klat-slugning
> er elementært!

Aaah, jeg glæder mig allerede *SSS*

> Nøøøøøhhhhhhh, den spiller bare død for at narre fjenden
> (desuden har dragen formeret sig, den har tre små "børn" som
> også skal "overvindes" *GGG*)

ØV... Men nu smider jeg bare en atom-bombe ned over alle dragerne på én
gang, så de eksploderer og brænder op i helvede... Bagefter urinerer jeg på
deres dumme drage-lig

Så, nu de vist døde

*SSSS*

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : nusle

Dato : 15-10-03 22:47

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> hehe, ej hvor sjovt

Det siger du da ikke, når den flænser din ryg og
urinerer på sårene for at demonstrere at du altså
ikke havde ret!

> Okay: /NU/ er den død, så
> Er den ikke? *SSSS*

Dunno :_)

> Ellers må der lige komme nogen andre og hjælpe mig og Henrik med at dræbe
> den

En bataljon - intet mindre (får lige den vildeste fantasi
om et harem kun til mig *SF* - arj, nu skal jeg nok
opføre mig ordentlig)

> ØV... Men nu smider jeg bare en atom-bombe ned over alle dragerne på én
> gang, så de eksploderer og brænder op i helvede... Bagefter urinerer jeg

> deres dumme drage-lig

Se, nu begynder det at ligne noget! *G*

> Så, nu de vist døde

You wish

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 16-10-03 02:17

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Nusle

> You wish

Så må vi finde en ægte sct. George til dig, som evner at tage
kampen op igen og igen og som nyder kampen og de små
delsejre der til sidst udmatter dragen helt og gør den tam,
drager må aldrig helt dø, for så mister de værdi og bliver
ligegyldige gulvtæpper, man bare træder under fode uden
at lægge mærke til eller nyde skønheden i længere
Dragerne skal altid kunne spy ild, om ikke andet så ved
provokation eller opildning.

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 18-10-03 00:18

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> at lægge mærke til eller nyde skønheden i længere
> Dragerne skal altid kunne spy ild, om ikke andet så ved

Du kunne da bare have sagt for flere år siden, at jeg
skulle have en Sct. George - for sådan en har jeg
endnu ikke prøvet *GG*.

-------------------

Job-opslag:

Søges - et stk.'s velplejet Sct. George!

Interesserede Sct. George'r bedes sende en kortfattet
ansøgning til undertegnede snarest og inden den 9.
november 2069, da jeg efter det 100. år ikke længere
forventer at være jordisk.

------------------

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 16-10-03 11:05

nusle wrote:
> [...]
>
> Hej,

> Det siger du da ikke, når den flænser din ryg og
> urinerer på sårene for at demonstrere at du altså

Den kan bare komme an, kan den den

Jeg smadrer den, indtil den dør

> Dunno :_)

Prøv at kigge bedre efter så...

> En bataljon - intet mindre (får lige den vildeste fantasi
> om et harem kun til mig *SF* - arj, nu skal jeg nok
> opføre mig ordentlig)

Gangbang, ja det lyder spændende. Det har jeg aldrig prøvet... Jeg har højst
prøvet en 3-kant *SF*

Men det kunne da være meget interessant, hvis du gerne vil bolles i alle
hullerne på én gang og hvis jeg må være med *SS*... Så kan du få dig dit
"harem" at mærke og føle hvordan det er i virkeligheden i stedet for i din
fantasi *SF*... Jeg tror at det er en ret, vildt fed fornemmelse for nogle
kvinder...

> Se, nu begynder det at ligne noget! *G*

> You wish

Okay, så se lige efter nu, hvor jeg kommer og fodrer dragerne med
miltbrand-bakterier og fortæl mig så hvem der ler sidst

Bagefter stikker jeg et jernspyd med modhagere op i røven på dem, så de ikke
kan få dem ud

Og tilsidst urinerer jeg dem i munden og hugger hovederne af dem med en
kæmpe boltsaks og sætter ild til deres øjne, hvorefter jeg putter deres
kroppe og ødelagte hoveder ned i en kæmpe blender og tænder for blenderen,
så de tilsidst ligner jordbær-grød (sikkert lidt ligesom de gjorde med nogle
fisk på kunstmuseet, Trapholdt i Kolding).

Tilsidst fodrer jeg "jordbær-grøden" for nogle piratfisk, som gladeligt
spiser dem...

Så, nu skulle dragerne vist være døde

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : nusle

Dato : 26-10-03 12:57

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> fantasi *SF*... Jeg tror at det er en ret, vildt fed fornemmelse for nogle

Jeg har et par gange prøvet to mænd, og det har været
skønt

Så jeg ved, at det er en fed fornemmelse, især hvis
begge er vilde med en og begærer *SF*

Det kunne vel uden besvær udvides til flere *uhmm*

> Så, nu skulle dragerne vist være døde

Jeg har imellemtiden erfaret, at de skal elskes sammen
med mig i stedet *GG*

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-03 20:11

In article <3f8ad83e$0$9803$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> [...]
> besejre mit frygtsomme, tvivlende hjerte."
>
> (Paradokset er, at dragen også er "mig", man er jo sin

Det er vel kun et mindre problem, når det er dig der er dragen skal han
kun slå, og stryge "ihjel"

Fra : nusle

Dato : 19-10-03 13:08

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er vel kun et mindre problem, når det er dig der er dragen skal han
> kun slå, og stryge "ihjel"

Ja, der var helt klart tale om en formuleringsfejl fra
min side

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 13-10-03 15:43

Nusle skrev:

> [...]

>Kan man ikke enten få en vejledning (vildledning) i kær-
>lighedens snørklede stisystem - eller en pille mod ensom-

Nogen gange når man ser et par komme forbi med børn kan man godt tænke
at man har tabt sit liv på gulvet.

Fra : Paul

Dato : 15-10-03 11:04

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

<snip - tekst til brug for "Håndarbejdets Fremme">

-------------

> Se det ville tænde mig, men havde "han" kaldt mig luder eller
> andet - ville jeg være blevet rigtig ked af det. Jeg vil være
> "hans" dronning (og til tider hans prinsesse) - ikke "hans" luder.

Næ, det passer lissom ikke ind nogen steder i den tekst du har kreeret.

Frækkert!

Fra : nusle

Dato : 15-10-03 11:26

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> <snip - tekst til brug for "Håndarbejdets Fremme">

*LOL*

> Næ, det passer lissom ikke ind nogen steder i den tekst du har kreeret.

Jeg ved godt, at i s/m sammenhænge vil det måske fore-
komme, og jeg vil også finde det liderligt at blive talt
"frækt" til, men jeg har det sådan med mit selvværd, at
jeg ikke ville kunne håndtere at blive talt nedsættende
til - det ville (selvom det ikke er hensigten, og selvom
konteksten lægger op til det osv.) gøre ondt

Jeg er blevet kaldt alt for mange grimme ting, alt for
ofte gennem min opvækst/ungdom af mennesker jeg
elskede - jeg har brug for bekræftelse nu, lige indtil
jeg virkelig tror på det inden i

> Frækkert!

Mmmmmmmmmjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaa *fnis*

Har bare haft den uroligste nat i nat - troede ellers lige
jeg havde fået min "libido" under kontrol - HA!!!

Den lever i bedste velgående

mange hilsner
nusle

Fra : Henrik B.

Dato : 15-10-03 15:39

nusle wrote:

::: Frækkert!
::
[...]

Hmmmm, hvad skyldes det???

M.v.h.

Fra : Paul

Dato : 16-10-03 12:13

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> Har bare haft den uroligste nat i nat - troede ellers lige
> jeg havde fået min "libido" under kontrol - HA!!!
>
> Den lever i bedste velgående

OK, har lige opdaget at du er skorpion (har kigget på DSS's hjemmeside - og
ja, jeg har fulgt denne gruppe længe...), hvilket egentlig siger alt.
Desuden, så er jeg IKKE den Paul, som er opført på DSS's hjemmeside (jeg var
ikke klar over der fandtes en anden af slagsen hér).

Som skorpion har du fået "kam til håret" rent seksuelt - indse det, du får
aldrig din libido under kontrol (er selv skorpion, ved det alt for godt).
Men, som skorpion har du også viljestyke nok til at styre din libido så
meget at du kan "eksplodere" på de rigtige tidspunkter. Lyder som noget du
kan arbejde på.

Fra : N/A

Dato : 16-10-03 12:44

Fra : Paul

Dato : 16-10-03 12:44

"Dennis Jensen" <fam.jensen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Er der en hjemmeside for denne gruppe?? Det syntes jeg at kunne forstå på
> paul?? hvis ja hvad er så adressen dertil?

Jeg synes du skulle prøve at kigge en meget relevant tråd igennem, som er
aktiv lige for tiden.
Dér finder du et link til hjemmesiden i én af meddelelserne.
Du kan også søge på Google Groups under DSS - det er egentlig meget ligetil.

Fra : nusle

Dato : 16-10-03 12:40

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> meget at du kan "eksplodere" på de rigtige tidspunkter. Lyder som noget du

Ja, det lyder bestemt som noget jeg kan arbejde på

Viljestyrke, er det ikke når en mand viser at hans vilje
understreges af hans styrke, og så må jeg bare overgive
mig? *G*

mange hilsner
nusle

Fra : Paul

Dato : 17-10-03 11:22

....Fortsat:

Men, sådan skulle det nu ikke gå. Selvom jeg var ved at gå til af
liderlighed, trak han mig alligevel med i teatret. Det var et held vi havde
to pladser alleryderst i rækken, hvor jeg sad helt ud til gangen. For, lige
så snart mørket sænkede sig over salen, begyndte hans ene hånd at snige sig
om i nakkken på mig, hvor den forsigtigt masserede sig frem i hårbunden samt
ud på skuldrene. Han nuldrede min ene øreflip, hvorefter han lænede sig over
til mig for at hviske noget i mit øre. Et lyn fór ned af rygradden på mig da
han langsomt og meget forsigtigt stak tungen ind i mit øre, det var utroligt
svært at sidde stille, men det lykkedes ikke at sige noget selvom det var
tæt på. Hans tunge bevægede sig rundt på øret, han begyndte at sutte blidt
på øreflippen for derefter at nappe lidt. "Hvor dufter du dog godt!",
hviskede han, og jeg kunne kun give ham ret. Det føltes som om hele teatret
duftede af mit ophidsede køn, det blev efterhånden temmelig svært for mig at
sidde helt stille i sædet. Det kunne han vist også mærke. Han trak sit hoved
tilbage for derefter at lægge sin hånd på mit lår. Hånden søgte langsomt ned
på indersiden af låret. Sikket held jeg havde taget en af de tyndere
nederdele på, så det var muligt at mærke hans hånd uanset hvor den befandt
sig. Jeg sukkede dybt og rykkede en anelse ned i sædet. Jeg spredte mine ben
en smule og lukkede øjnene. Hans fingerspidser var nu nået helt ned til
sædet og de bevægede sig langsomt ned af låret for derefter at bevæge sig op
igen. Jeg spredte mine ben så meget jeg kunne, mens jeg mærkede hans hånd
køre op over min fisse. Det sitrede så dejligt i den af ren lystfølelse. Han
lagde sin hånd i mit skød med fingene ud for fissen. Jeg kunne mærke en
finger, som begyndte at pirre mine skamlæber - åh... hvor var det
dejligt....

fortsættes...

Fra : nusle

Dato : 18-10-03 00:56

..... utålmodig som jeg var, og efter mange timers pirring
efterhånden - undskyldte jeg mig med, at jeg sådan skulle
på toilettet. Jeg skyndte mig ud på dametoilettet, og stod
lidt og så mig selv i spejlet. Jeg havde lidt rødmende kinder,
dejligt glansfulde øjne og let opsvulmede læber af liderlighed.

Jeg gik ud på et af toiletterne og satte mig, hvorefter jeg
spredte benene og begyndte at kæle for mig selv. Jeg
beholdte trusserne på, og lod mine fingre glide indenfor
kanten og ind i mig selv - og så kneppede jeg mig selv
med fingrene langsomt først, så lidt hurtigere. Jeg var
virkelig meget våd nu, og med mine nu meget våde
fingre begyndte jeg at nulre min kilder præcis som
jeg allerbedst kan lide det... uhmmm... orgasmen lod
ikke vente længe på sig, snart skyllede den gennem min
krop, som blev dejligt varm og rolig... jeg åndede tungt
og gav mig selv et minuts tid eller to til at samle mig...

Så rejste jeg mig og rettede lidt på tøjet, checkede i
spejlet på vejen ud, at jeg ikke ligefrem havde våde
pletter på nederdelen - og gik jeg ind på min plads
igen... jeg lænede mig lidt ind over ham, og lod ham
mærke mit ene bryst hvile mod ham, mens jeg kyssede
ham, og hviskede i hans øre; "Prøv at smage.." og så
tog jeg drillende og lod to af mine fingre glide hen over
hans læber og under hans næse... mens jeg så ham
ind i øjnene... "Det var dejligt, skat" - sagde jeg, mens
jeg satte mig bedre til rette og fokuserede på skue-
spillerne på scenen.

Han lod sin ene hånd hvile på mit lår, og langsomt glide
ned og ind under min nederdel, hvor han skubbede mine
våde trusser lidt til side og mærkede efter hvor våd jeg
var... "Ja, det kan jeg mærke" - sagde han. "Du kan vente
dig, når vi kommer hjem.... aftenen er ikke slut endnu"

fortsættes...

Fra : Paul

Dato : 21-10-03 12:19

....fortsat:

Han smækkede døren efter os, vi var langt om længe kommet hjem. Hold da helt
op hvor var jeg spændt på, hvad der skulle foregå. Efter jeg var kommet
tilbage fra mit lille solo nummer på toilettet, havde min fantasi ikke stået
stille et enkelt øjeblik - havde fatisk svært ved at huske alle detaljer fra
forestillingen vi var inde at se.
Efter vi havde hængt overtøjet tog han fat om livet på mig med sine store
stærke hænder. Han krammede mig tæt og vi forenedes i flere kys, hvorefter
han hurtigt lod sin hånd køre op langs min nakke og op i hårbunden. Han
holdt mit hoved fast med hånden mens hans tunge begyndte at slikke min
mund - først den ene læbe, derefter den anden. Jeg var lige væk et øjeblik,
og da jeg kom til mig selv var hans tunge på opdagelse i min mund. Hans
tunge kærtegnede min, først foroven dernæst forneden, han begyndte at sutte
min tunge - jeg bare overgav mig til hans altsuttende mund. Hans anden hånd
var på vej op ad min ryg, hvor jeg kunne mærke den mod min nøgne hud. Han
krammede mig tæt ind til sig, og jeg kunne mærke hans stive pik mod min
mave - aaahhh, nu skulle der altså snart ske noget mere.
Jeg anbragte mine hænder på hans balder og masserede dem så godt jeg kunne
mens hans tunge stadig var i min mund. Da han et øjeblik tog tungen ud, så
jeg mit snit til at komme ned på knæ. Jeg knappede hans bukser op, lynede
lynlåsen ned, trak bukserne ned om anklerne på ham - sikke en dejlig bule
jeg så for mig! Jeg åbnede munden og bed forsigtigt bulen i hans
underbukser: "grrrrr", kom det fra min mund, mens mine hænder masserede hans
balder. Jeg slap hans bule med munden og trak underbukserne ned - hans pik
var halvstiv, men hold kæft, hvor var den dejlig og indbydende til min
slikmund - mit mundvand løb allerede sammen i munden, så meget glædede jeg
mig til at slikke og sutte hans pik.

Fortsættes...

Fra : nusle

Dato : 24-10-03 15:55

Fortsat...

.... jeg så op på ham og glædede mig over liderligheden i hans blik der mødte
mig, hvor var det dejligt at føle hans begær og vide, at det var rettet mod
mig. Jeg lod mine negle glide lige så forsigtigt ned langs hans skønne pik,
mens jeg med halvt åben mund så ham ind i øjnene. Så tog jeg fat om hans pik
med den ene hånd, mens jeg pirrede hans nosser ganske blidt... og endelig
lod jeg tungen glide let henover hans pikhoved, mens jeg lod mit spyt blande
sig med den smule væske der allerede tittede frem fra revnen i pikhovedet
*uhmmm*...

Langsomt lod jeg min mund glide ned over hans pik, mens jeg hele tiden
drillende lod min tunge udforske hver en fold, hver en blodåre på hans pik.
Jeg lod også mine fingre gå på opdagelse og dels kælede jeg for hans balder,
dels nussede jeg hans nosser og jeg strejfede også hans hul på sådan en
diskret måde, for at mærke hans reaktion...

Så rejste jeg mig, mumlede noget om at jeg desværre var vældig træt og at
det dog også havde været en lang aften, og forøvrigt var der jo også en dag
i morgen, og nu jeg tænkte over det - så kunne det jo egentlig også være, at
jeg var ved at få hovedpine... med en slet skjult, drillesyg latter småløb
jeg ud af entreen...

Fortsættes...

Fra : Paul

Dato : 27-10-03 23:24

....Fortsat

I øjenkrogen kunne jeg lige skimte, at han hurtigt krængede sine ben ud af
bukserne, hvorefter han satte efter mig med den halvstive pik lystigt
hoppende op og ned. Jeg satte farten lidt ned, og da vi var løbet gennem et
par værelser indhentede han mig.
Han fangede mig bagfra med sine stærke hænder, og holdt fast om livet på
mig. Han holdt mig tæt ind til sig samtidig med hans hænder søgte op på mine
bryster. Han skiftevis kyssede og nappede mig i halsen og på den ene
skulder, mens hans hænder lige så stille løftede mine bryster en anelse og
kælede for dem uden på blusen. Jeg kunne mærke hans halvstive pik presse sig
mod mine balder gennem nederdelens tynde stof.

"Jeg kender en god kur mod hovedpine", hviskede han i mit øre. Hans hænder
tog nu fat nederst i min bluse, og trak den langsomt op over mit hovede -
jeg strakte mine arme i vejret. Han vendte mig rundt, krammede mig samtidig
med vores tunger forenedes i leg. Hans hænder var fikse og åbnede min
brystholder, som langsomt gled af mig. Hans øjne lyste af begær efter mine
bryster, der med sine stive brystvorter struttede af glæde over at være
kommet ud i det fri. Hans tungespids begyndte at spille på den ene
brystvorte, mens hans øjne kiggede op for at se min reaktion. Jeg lukkede
øjnene og nød hans tungeleg. Han skiftevis slikkede og sugede mine
brystvorter. Han tog mine bryster i sine hænder og æltede dem, mens han
skiftevis suttede og nappede brystvorterne - åh fryd!

Fortsættes...

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 28-10-03 20:44

Paul wrote:
-SNIP-
> tungeleg. Han skiftevis slikkede og sugede mine brystvorter. Han tog
> mine bryster i sine hænder og æltede dem, mens han skiftevis suttede
> og nappede brystvorterne - åh fryd!
>
> Fortsættes...

BORING!

(bare min uforbeholdne mening)
Jeg bryder mig ikke om at læse romaner...

Men jeg har lige en slutning til dem som læser med:

"Og de levede lykkeligt til deres dages ende".

Færdigt arbejde
*SSS*

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Paul

Dato : 18-10-03 12:55

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

*oops*

Fra : nusle

Dato : 18-10-03 16:09

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> *oops*

*LOL* - aheeemmm... det blev åbenbart koldt, hvorfor jeg
friskt havde hevet et par trusser op ad tasken (I ved, de der
dametasker der rummer alt mellem himmel og jord, og der-
for også et par trusser i nødens stund *G*).

mange hilsner
nusle

Fra : N/A

Dato : 18-10-03 16:07

Fra : nusle

Dato : 18-10-03 16:07

"Dennis Jensen" <fam.jensen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg må lige spørge dig om noget..Har du nogle tatoveringer?? og evt. hvor
og
> hvad??

Ja, jeg har tatoveringer.

En panter, og en rose der snor sig om et blødende hjerte.
På skulderen og på overarmen.

mange hilsner
nusle

Fra : N/A

Dato : 19-10-03 13:10

Fra : nusle

Dato : 19-10-03 13:10

"Dennis Jensen" <fam.jensen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg vidste det, og håbede det..*SS*

*S*

> Jaja.. Jeg så nogle billeder fra en af jeres fester, og lagde straks mærke
> til dig. Jeg håbede det var Nusle. Jeg ved ikke hvorfor jeg håbede det,
men
> et eller andet sagde mig, at hende her, det var hende du skrev til og
sagde
> var dejlig.(Jeg svarede på dit indlæg om dirty talk og kom til at sende
til
> dig privat..Sorry)

Det er da helt okay med mig - komplimenter gør mig
altid så glad

> Og hvorfor skriver jeg dette her??? Aner det ikke...Ville bare ha'
opklaret
> om det var dig..Og det var det.. Jubiii..*S*

Ihhh, jeg bliver helt smittet og sidder og tænker:
JUBIIIII, jeg er MIG!!!

*GGG*

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 19-10-03 15:13

Dennis Jensen wrote:
> "nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse
-SNIP-

> [...]
> du skrev til og sagde var dejlig.(Jeg svarede på dit indlæg om dirty
> talk og kom til at sende til dig privat..Sorry)
-SNIP resten-

Må vi andre ikke også se billedet af Nuser og tatoveringerne du snakker om
?

Link ønskes

Har prøvet at søge lidt på google og har da også fundet nogle billeder, men
bare ikke af nogen med tatoveringer....

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-03 20:11

In article <3f8a4c2a$1$69900$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> NB! "Han" eksisterer ikke *øvøvøvøv*

Jo, some individ, men i kombination... i guess not - oh well

Fra : Poul Simon

Dato : 20-10-03 04:40