at være et dumt svin
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-10-03 04:36

har lieg haft den ene ståenede fornøjelse at se The BIg Chill igen -
der kommer mange film - jeg har mange film - men der er ikke ret mange
af den slags film ... der taler til en .....for det meste bliver man
bare underholdt og det er sådan set fint .... man bruger faktisk en
mindre del af hjerne ved ta se tv ind man gør når man sover....hvilket
selvføligt ikke har det ringste med samliv og sex at gøre ... men når
man møder noget væsentligt så beøre det jo nu en gang også hvad man
selv skønner er væsenligt inden i en måske som et lille minuature
jordskeld/(v?)....

også fløj mine tanker tilbage til 1991 --- jeg skulle mædes med min
ven Jakop (b? ) I Thailland han var taget i forvejen men vi mødtes s¨å
i Bnagkok han scoret kassen på et eller andet - hvilket dog ikke
gjorde ham mere gavmild af natur ind har var i forvejen - Jakop var og
er sikkert slet og ret Nærrig - man kan altid låne op til 50 000 kr.
hvis man er hans ven ..... jeg skulle nu bare bruge 3000 for at komme
til nam dem fik jeg uden at han blinkede og han fik dem da også igen

men han havde well 80 000 kr på sig ...der_om_kring ....så kommer vi
til the Topcik ....Jakop havde ikke problemer med at score baybs
....men han så sig lidt varm på en stum prostitueret og ville gerne ha
hende men han ville kraftedme ikke betale
han brugt et par dage også ku faktisk komunikere meningsfuldt med
pigen på tegen sprog masser af tid brugte han - han har well hygget
sig og hun vioste sig hvor hun havde prøvet at skære sin puls åre over
der var nogen flotte ar ...Nå men det gik ikke være eller bedre ind
Jakop sgu med hende her hjem også lige før han går så siger jeg stik
mig lige din tegne bog i tilfælled af du bliver rullet nå ja og den
for jeg så og han for den tilbage dagen efter ...

Det slår mig nu her alle de år efter - at jeg egentligt bare undredes
over han ikke betalte de skdei 60 Bath som han sikkert ku ha fået det
for - jeg ihvertilfælled slev ved en lejlighed fået forhandlet mig ned
på 50 det er ingenting 8-15 kr i 91 ...men det som jeg tænker på er
hvornår bliver den kynisme født ? eller ondskaben i en ?
det først nu her på vej ind i en tidlig midtvejs krise det slår mig at
jeg sgu på mange måder er modbydelig over for folk som jeg holder
meget af famille / venner ; det bliver en vane .... det er sgu da
noget uorden ...
--

Mv.
Bo M Mogensen

YESTERDAY WAS A MILLION YEARS AGO -IN ALL MY PAST LIVES I PLAYED AN ASSHOLE
HIGH AND DEAD OUR SKIN IS GLASS -I'M SO EMPTY HERE WITHOUT YOU -I CRACK AND SPLIT MY XEROX HANDS
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -WE'LL NEVER SAY GOODBYE