Bøsseantal historisk set
Fra : Klaus

Dato : 07-10-03 10:55

Det er nok svært at vide, da folk før i tiden, ikke skiltede med deres
sexualitet, men det er interessant om homosexualitet er voksende i
antal, eller det er det samme antal, procentvis i menneskets gener.

Fra : David T. Metz

Dato : 07-10-03 13:49

Klaus kalligraferede, i news:n835ovs7givdu1en70tviotb7c71bi9lc7@4ax.com
> Det er nok svært at vide, da folk før i tiden, ikke skiltede med deres
> sexualitet, men det er interessant om homosexualitet er voksende i
> antal, eller det er det samme antal, procentvis i menneskets gener.

Homoseksualitet har kun eksisteret i 117 år, da Kraft-Ebing opfandt det i
1886. Dengang var det dog kun mænd der kunne "lide af det", først senere
opdagede man at kvinder kunne "rammes". Så man kan roligt sige at antallet
af homoseksuelle er eksploderet i det sidste århundrede. det har intet med
gener at gøre.

David
--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : Perlsø

Dato : 07-10-03 16:03

Klaus wrote:
> Det er nok svært at vide, da folk før i tiden, ikke skiltede med deres
> sexualitet, men det er interessant om homosexualitet er voksende i
> antal, eller det er det samme antal, procentvis i menneskets gener.

Kinsey's oprindelige - og kontroversielle - forskning i menneskelig
seksualitet, konkluderede at op imod 37% af de adspurgte havde fået en
orgasme som måtte karekteriseres som "homo-baseret".

Men bare fordi man har en enkelt, eller få homo-oplevelser er man jo
ikke nødvendigvis "homosekusel".

Ellers plejer estimaterne på antallet af homoseksuelle mænd at ligge
mellem 1% og 10%, afhængig af hvem du spørger.

Antallet af homoseksuelle eller bisekuselle kvinder er væsentligt
højere, hvilket også er ganske interessant.

Fra : Nicolai

Dato : 07-10-03 23:16

On Tue, 07 Oct 2003 17:02:59 +0200, Perlsø
<fuckoffspammers@nospam.com> wrote:

>Ellers plejer estimaterne på antallet af homoseksuelle mænd at ligge
>mellem 1% og 10%, afhængig af hvem du spørger.

Jeg mener at man kan tolke Johnson & Masters undersøgelse i retning af
14% - 5% udelukkende og 9% overvejende til deres eget køn.

Men det er jo i sagens natur temmelig umuligt at lave den slags
opgørelse særlig nøjatige.

Jeg har også overværet en amerikansk sexolog angive at 1% af den
amerikanske befolkning skulle være infantilister (tænde på bleer /
babylege osv). Så skal man så definere i hvor bredt dét begreb kan
dække ....

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk