Størrelsen - hvornår er den lille, stor, a~
Fra : Alex

Dato : 29-09-03 13:23

Hvornår synes I at en pik er lille, stor, alm. ? Både mht. længde og
tykkelse...

Man hører jo så meget og det kunne være interessant at lidt forskellige
meninger :)

Hilsen
Alex

Ps: Ja, størrelse er ikke alt, men alligevel ;)

Fra : J.W.

Dato : 29-09-03 15:09

"Alex" <Alexhatesspam@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
>

> Hilsen
> Alex
>
> Ps: Ja, størrelse er ikke alt, men alligevel ;)

Ja, størrelsen er jo næsten alt - men alligevel tror jeg, at der er en
nogen piger/kvinder der vil sige, at det er ubehageligt, hvis den er for
stor! Men hvornår det er tilfældet, det er svært at sige - vi er jo
heldigvis forskellige....både mænd og kvinder! Men jeg tror godt at vi
kan blive enig om, at en meget lille penis nok ikke er så underholdende
som en der er større! Så ordsproget der siger: "Det er ikke størrelsen
med gørelsen!", passer nok ikke helt - alligevel...

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 29-09-03 22:46

"Alex" <Alexhatesspam@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hilsen
> Alex
>
> Ps: Ja, størrelse er ikke alt, men alligevel ;)

Kom til at tænke på en lille "joke"
Kvinden: "Årh, skat! Det er ikke skibets størrelse, men havets
bevægleser...."

Manden: "Meget muligt men det tager sgu lang tid at komme fra USA til
England i en robåd!"

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Dr.Ralph

Dato : 30-09-03 08:53

> Hvornår synes I at en pik er lille, stor, alm. ? Både mht. længde og
> tykkelse...

Kvinder har som hovedregel et lidt andet forhold til str. på pikken end
mænd har.
For det første er det dem, der føler den på godt og ondt.

For det andet har de nok ikke målt den, og ved sandsynligvis ikke ret meget
i detaljer om længde og tykkelse på en penis.

For det tredje, så vil en penis for en kvinde, der f.eks giver blowjob
virker meget større end for os, der kigger på den med 1 meters afstand.
Nogle kvinder vil måske også kigge mest på den nede fra, hvor penis tager
sig endnu større ud, end ovenfra, pga af at penis roden jo starter helt
inde mellem lårerne og passerer forbi nosserne og ud - men vi mænd ser
først vores penis ved det stykke, der passerer efter nosserne og ud - det
er også herfra man måler mest korrekt.
Man måler altså fra oven af penis, og starter helt inde ved maven, hvor
penis starter og ud til spids.

Mange kvinder vil få den forestilling, at den virker større end vi føler
den er, hvis de sidder nedefra og sutter den.

Men jeg vil sige, at en penis over 17 cm i længde i erigeret tilstand vil
være at betragte som over gennemsnittet, og er den over 18 cm kan man vel
kalde sig egentlig veludrustet. Har man over 20 cm, så begynder man at
kunne kalde sig virkelig stor, og alt over 22 cm længde er gigantisk.

Mht til tykkelsen af penis, som mange kvinder finder er vigtigere end
længden, så kan man jo måle den på 2 måder - bredden, hvor man måler
bredden set ovenfra - her vil en normal penis vel være 4 cm, en bred være 5
cm og er man over 6 cm i bredden, så er man virkelig bred.
Omkredsen er aå et andet mål for tykkelsen - her måler man med et målebånd
hele vejen rundt om penis - normalen er vist her ca. 11-12 cm, en stor
omkreds er 13-14 cm og man begynder at kunne give de store sorte porno
skuespillere hård kamp, hvis man er fra 15 cm og op til 17 cm i bredden -
og mange kvinder vil ganske enkelt få problemer med at sutte normalt på en
penis, der er over 15 cm i omkreds - her må de nogle gange sutte den på
skrå, så den virker lidt mindre - ellers bliver de ømme i mundvigen.
Sådan har jeg ihvert fald oplevet en del af mine kvinder havde det.

Så det er rart at være udrustet godt på til en vis str. - har man f.eks en
penis på 22 cm længde og 16-17 cm omkreds - så vil kun få kvinder kunne
give en sådan krabat blow job i længere tid ad gangen, og også en hele del
vil have problemer med have normalt samleje med en penis af den tykkelse og
str.

Faktisk kan det også gøre ondt på manden, hvis han er for lang, da man kan
ramme livmoderhalsen hvis kvinden er for lille og manen for lang - og det
er ikke spor sjovt.

Så konklusionen er vel, at har man et stort udstyr, så gælder det om at
finde en kvinde, der er tilsvarende dyb og stor dernede - ellers vil det
gøre ondt på begge parter.

Thai piger er meget små - også dernede - og de modsvarer Thai mænd, der
også er småt udstyret
Sorte piger er generelt ret store rent kropsmæssigt, og det er de også
dernede - hvor de tit er både dybere og bredere - og derfor er sorte fyre
generelt bedre udrustet end resten af jordens befolkning.

Dermed ikke sagt, at der ikke findes sorte fyre med små penisser - f.eks er
ethiopiere, somalier og en del andre sorte menneske typer meget spinkle i
det - og derfor også mindre veludrustede.

De bedst veludrustede hvide er skadinaviere og hollændere - der er en klar
tendens til, at højre og str. er proportionalt med str. på penis.
Men dermed ikke sagt, at der ikke findes et hav af små fyre med kæmpe
penisser - men rent statistisk så hænger højre, drøjde og str. på penis
proportionalt sammen.

Vi er lavet så vi passer sammen :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Anita

Dato : 03-10-03 13:14

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message news:<q9b5rwbac8gw.1ccryy944qvx6.dlg@40tude.net>...

*Falder af stolen af grin*
Der blev vist rippet godt op i alle skrønerne her.

> [...]
> Men dermed ikke sagt, at der ikke findes et hav af små fyre med kæmpe
> penisser - men rent statistisk så hænger højre, drøjde og str. på penis

Nå, så er det derfor (de fleste af) mine kærester har været omkring de 190 cm. høje?

> Vi er lavet så vi passer sammen :)

/Anita, der selv kun er 160 cm. fra top til tå.

Fra : Andropov

Dato : 03-10-03 13:49

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> Thai piger er meget små - også dernede - og de modsvarer Thai mænd, der
> også er småt udstyret

En jeg gik i klasse med i folkeskolen havde et kæmpe lem. Han har en
kone som er vietnameser. Så må han jo nærmest være ved at få den klemt
af :)