ramadan
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 07:31

er det ikke ramadan nu? jeg har lige hørt at den brand i usa skulle være
påsat af alquada elle rlign, og at det måske bare er starten til hvad der
skal ske
det skulle have startet med ramadanen med ildpåsættelsen
Ole

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 28-10-03 08:38

"Ole Madsen" <Maaseiah[SNABEL]paradis.tdcadsl.dk> mælte sligt:

>er det ikke ramadan nu?

Jo.

>jeg har lige hørt at den brand i usa skulle være
>påsat af alquada elle rlign, og at det måske bare er starten til hvad der
>skal ske
>det skulle have startet med ramadanen med ildpåsættelsen

Jeg har hørt, at de også har horn. Så ved vi nok, hvad klokken er slået.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"O, golem, golem, golem,
I made you out of clay!

Fra : jørgen

Dato : 28-10-03 13:05

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:657spvo7evh5nj1besor6ij9k50g0hvho7@4ax.com...
> "Ole Madsen" <Maaseiah[SNABEL]paradis.tdcadsl.dk> mælte sligt:

> Jo.

> Jeg har hørt, at de også har horn. Så ved vi nok, hvad klokken er slået.

Prøv at læs BT's artikel, den lyder rimeligt velunderbygget
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=227804:fid=100024981/

mvh jørgen.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 13:35

Hej Jørgen

hvad siger du til at være med til at lave en "dare to prepare" side, om de
tegn der er som også er i bibelen?

Ole

Fra : Søren Kongstad

Dato : 28-10-03 14:25

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
..

> Prøv at læs BT's artikel, den lyder rimeligt velunderbygget
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=227804:fid=100024981/

Hvis oplysningerne kommer fra fanger som har været indespærret i 18 måneder,
har været udsat for stadige forhør uden adgang til bistand, så er det ikke
underbyggede kilder.

Hvor mange gange tror du at du ville holde til hvis du gentagne gange blev
spurgt om hvilke forbrydelse du havde gjort i 18 måneder. I sagen om den
tidliger elitesvømmer som blev isolationsfængslet under mistanke for
narkosmugling kunne man se at under et år i isolation i et dansk fængsel
kunne nedbryde en man så han tilstod ting han ikke havde gjort.

Amerikanerne har et stort behov for at vise at de er berettiget til at holde
folk fanget i modstrid med Geneve konventionen, så det er klart at der med
tiden vil komme "indrømmelser" fra fangerne.

Skovbrande er ikke ualmindelige i californien, og at en vag advarsel i juni
skulle bevise at det er terrorisme er noget vrøvl.

Søren

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-03 14:51

I news:bnlqo9$11n7hg$1@ID-177910.news.uni-berlin.de skrev
Søren Kongstad kongstad@kongstad.net følgende:

[ ... ]
> Skovbrande er ikke ualmindelige i californien, og at en vag
> advarsel i juni skulle bevise at det er terrorisme er noget vrøvl.

Dine betragtninger i ovenstående citat kan vi vist ikke blive særligt
uenige om!

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 15:01

Hej Jørgen

må jeg få din rigtige email?

Fra : jørgen

Dato : 28-10-03 16:29

"Ole Madsen" <Maaseiah[SNABEL]paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jørgen
>
> må jeg få din rigtige email?

Hej Ole.
Min e-mail er au_536@lite.dk

mvh jørgen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-03 10:55

Ole Madsen wrote:

> er det ikke ramadan nu?

Jo den er startet her en af de aller sidste dage

> jeg har lige hørt at den brand i usa skulle
> være påsat af alquada elle rlign, og at det måske bare er starten
> til hvad der skal ske
> det skulle have startet med ramadanen med ildpåsættelsen

Nu er det jo bar lige det at de dersens brnde i Califonien startede
altså længe før ramadanen!

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 11:38

> Nu er det jo bar lige det at de dersens brnde i Califonien startede
> altså længe før ramadanen!

det kan jo være flere brande der var tale om i det radio program

Ole

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-03 13:49

Ole Madsen wrote:

> det kan jo være flere brande der var tale om i det radio program

Åh ja, flertallet af de store brande, der startede for snart længe
siden, og som stadig raser, dem ser vi bort fra, - og et par småbrande
hist og her, er dem vi skal fæstne blikket på - i bedste
Indergaard-stil!