Voxhall i århus - et godt år !!
Fra : Esben

Dato : 28-10-03 01:01

Jeg må sige at jeg er begejstret for dette spillested !!
De er efterhånden blevet rigtigt gode til skaffe bands for enhver smag
I 2003 har følgende bands spillet / skal spille og det er kun i den"tungere
ende af rockscalaen "

(fik set/skal se)

SUBSONICS (US) + supp.: SILVERROCKET

HATESPHERE + 2TON PREDATOR (S) + Mnemic

THE EXPLOITED (UK) + support HAGGIS (N)

HEDNINGARNA (S)

OPETH (S) + supp: EXTOL (N)

VOODOO GLOW SKULLS (US)

ENTOMBED (S) + RAISED FIST+DISFEAR

(fik / får desværre ikke set)

RAGING SPEEDHORN (UK) + supp: THE PSYKE PROJECT

SEPULTURA (BRA) + support MEVADIO

THE HELLACOPTORS (S) + supp:THE PEEPSHOWS (S)

NASHVILLE PUSSY (US) + supp.: THE GOV'NORS

THE DEFECTORS

ILLDISPOSED + supp: Compos Mentis + guest: Mnemic

KAIZERS ORCHESTRA (N)

RED WARSZAWA + supp: MONSTAH

GRANDADDY (US)

INVOCATOR + support MERCENARY

I marts 2004 kommer der fandme også både
Einsturzende neubauten og sick of it all -

Endvidere har både Iggy Pop og Type o negative spillet på Train (hvad jeg
lige husker)
Så sammen med alle de små undergrundskoncerter der også kan nydes
synes jeg egentlig at der er et rimeligt godt udbud af go´musik her i Århus

Vh
Esben

Fra : Thomas

Dato : 28-10-03 09:51

Esben wrote:

> synes jeg egentlig at der er et rimeligt godt udbud af go´musik her i Århus

Ja, men desværre er det meget dårligere end tidligere, hvis man er til
de mere "etablerede" bands.

I år har jeg kun været til Type O Negative og Raging Speedhorn (det var
af nød - jeg led af metal-underskud). Set tilbage på året burde jeg have
taget Sepultura med.

Førhen synes jeg dog at især Train kunne trække nogle gode
metal/heavyrock navne. F.eks. Judas Priest, Paradise Lost, Biohazard,
Dio, Motorhead, Fear Factory ...

Så egentlig er jeg ret skuffet ... men det er nok fordi jeg er kræsen.

Mvh,
Thomas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-03 12:37

On Tue, 28 Oct 2003 09:50:42 +0100, Thomas <noreply@toemail.th> wrote:

>Ja, men desværre er det meget dårligere end tidligere, hvis man er til
>de mere "etablerede" bands.

Jo men Voxhall's profil er netop primært de ikke etablerede navne. At
de så har dem ind imellem er vel også for at få økonomien til at
balancere.

> [...]
>
>Førhen synes jeg dog at især Train kunne trække nogle gode
>metal/heavyrock navne. F.eks. Judas Priest, Paradise Lost, Biohazard,

Jeg synes stadig Train er ok. De har meget blandede navne. De skal jo
tjene pange så de tager selvfølgelig især dem der trækker kunder. Det
er desværre Poul Krebs, Johnny Madsen o.lign. "musik".
Jeg forstår heller ikke at de ikke scorede Paradise Lost? De har været
i Dk i 2 omgange uden at kigge forbi Train!?
Men publikummet til de navne du nævner er trods alt ikke kæmpe stort.

>Så egentlig er jeg ret skuffet ... men det er nok fordi jeg er kræsen.

Eller også skal du justere dine forventninger lidt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas

Dato : 28-10-03 12:53

Morten Bowman Hansen wrote:

> Men publikummet til de navne du nævner er trods alt ikke kæmpe stort.

Men mon ikke de drikker laaangt flere øl end de andre? ;)

Der er godt nok ikke så mange til de koncerter - desværre, og det er nok
derfor der er dæmpet ned for det. Og jeg er meget skuffet over at
Paradise Lost ikke kom forbi de sidste 2 gange.

Mvh,
Thomas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-03 19:01

On Tue, 28 Oct 2003 12:53:09 +0100, Thomas <noreply@toemail.th> wrote:

> [...]
>derfor der er dæmpet ned for det. Og jeg er meget skuffet over at
>Paradise Lost ikke kom forbi de sidste 2 gange.

Me too(

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 28-10-03 22:27

"Esben" <jegharikkenogenkonto@spamsi.invalid> wrote in message
> [...]
> Så sammen med alle de små undergrundskoncerter der også kan nydes
> synes jeg egentlig at der er et rimeligt godt udbud af go´musik her i

Glem nu ikke Fun Lovin Criminals og Nada Surf (og Kashmir).

Var også 2 totalt fede koncerter.

/Zcully

Fra : Esben

Dato : 28-10-03 23:13

> Glem nu ikke Fun Lovin Criminals og Nada Surf (og Kashmir).
>
> Var også 2 totalt fede koncerter.

Ikke ifølge min dybt subjektive vudering

Esben