Endnu en (lille) sejr for Kazaa ;)
Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-10-03 22:22

Sad lige og rodede lidt rundt i, hvad der mon efterhånden lå af MP3 og
deslige på min disk.

Black Box Recorder? Hvad var det lige det var? En tur forbi WinAmp, en
tur forbi Kazaa efter lidt mere.

K's Choice? nåja, det var jo dem jeg havde hørt omtalt i rosende
vendinger herinde engang. En tur forbi WinAmp, en tur forbi Kazaa.

Til sidst en tur forbi CDON.COM og nu er det så postmandens tur til at
komme forbi min postkasse.

Ikke nogen revolutionerende historie, og næppe et indkøb der vil gøre
hverken K's Choice eller Black Box Recorder til millionærer ved et
trylleslag. Men de kan da sende et takkekort direkte til Kazaa for disse
salg og spare portoen til pladeselskabernes PR-afd.

/Robert

Fra : spæf

Dato : 28-10-03 00:31

Hvilket K's Choice album købte du ? Jeg har selv Cocoon crash, og eeelsker
den.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-10-03 21:35

spæf wrote:

> Hvilket K's Choice album købte du ? Jeg har selv Cocoon crash, og eeelsker
> den.

Paradise In Me

Kostede kun 69kr