Mountains of things
Fra : Ulla Petersen

Dato : 27-10-03 19:38

Hej i gruppen

I lørdags hørte jeg et Tracy Chapman nummer, "Mountains og things", i
radioen.
Det var en kvinde, der sang, og så var der kor på.
Er der nogen, der kender navnet på en gruppe eller sanger, der har
genindspillet Chapmans nummer, for jeg vil utrolig gerne finde det igen?

På forhånd tak for hjælpen

Hilsner fra Ulla

Fra : Ulla Petersen

Dato : 29-10-03 15:18