En opgave for musikdetektiverne
Fra : Metal Coven.dk

Dato : 26-10-03 19:48

En bekendt søger efter et nummer - hun ved ikke hvilken kunstner det drejer
sig om. Ejheller hvad sangen hedder men den skulle angiveligt starte med, den
karakteristiske lyd af en kugle der snurrer på rouletten.

Det er få oplysninger men jeg håber at, der er nogen som kan løse det bette
mysterie.

Fortsat god aften.....................

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 26-10-03 19:58

"Metal Coven.dk" <no@way.net> wrote in message

> [...]
> Andreas
> www.metal-coven.dk
> Metalmusik, koncerter, festivals, interviews, anmeldelser...

Hej,

Kunne det være Skagarack - Hungry for a game (specielt hvis din ven deler
dion musiksmag...)

/Carsten

Fra : -V-

Dato : 26-10-03 23:46

Carsten Jorgensen wrote:

> Kunne det være Skagarack - Hungry for a game (specielt hvis din ven
> deler dion musiksmag...)

Præcis mit gæt.

Iøvrigt et pissefedt nummer, hvis man da (stadig) kan li' sin hairmetal
(Steinbjørn, er du der?).

-V-

Fra : S. Sørensen

Dato : 27-10-03 19:46

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Præcis mit gæt.
>
> Iøvrigt et pissefedt nummer, hvis man da (stadig) kan li' sin hairmetal
> (Steinbjørn, er du der?).

For at quote Dee Snider og Twisted Sister....

I WANNA ROCK!

og Skagarack var sgu fede nok ;)

Steinbjørn

Fra : Christian Muus

Dato : 26-10-03 19:58

> [...]
> karakteristiske lyd af en kugle der snurrer på rouletten.
>
> Det er få oplysninger men jeg håber at, der er nogen som kan løse det

Hmm, kunne det være Marilyn Manson med "Count to six and die"?

Fra : zcully

Dato : 26-10-03 22:12

> [...]
> Andreas
> www.metal-coven.dk
> Metalmusik, koncerter, festivals, interviews, anmeldelser...

ZZTop Viva Las Vegas

/Zcully

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 27-10-03 13:08

"Metal Coven.dk" <no@way.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> karakteristiske lyd af en kugle der snurrer på rouletten.
>
> Det er få oplysninger men jeg håber at, der er nogen som kan løse det

Jeg mener at Vengeance havde sådan et nummer i 80'erne, du ved - dem med
Rock'n'roll Shower. Har den vist på vinyl.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Yessir!!!

Dato : 24-11-03 19:02

Kunne det være Stereo MC's - "Connected" ?