Torsdags opeth - hvilke numre?
Fra : Thomas Olsen

Dato : 24-10-03 15:01

Er der nogen der lige kan remse op hvad der egentlig blev spillet under koncerten?

Jeg husker ikke rigtig andet end:
Næh, hvor er VoxHall småt.
Det her er fedt!
Hvorfor er hr. Lopez henlagt i mørke...?

åh jo: "Demon of the fall" kan jeg dog erindre

Fra : Morten Jensen

Dato : 24-10-03 15:55

Jeg husker desuden : Bleak, Windowspane, The Drapery Falls, Deliverance, In
My Time Of Need, A Fair Judgement, Advent, April Ethereal - og har sikkert
glemt nogle...

/Morten
(Som stadig har gåsehud)

Fra : -V-

Dato : 24-10-03 16:31

Morten Jensen wrote:
> [...]
> Deliverance, In My Time Of Need, A Fair Judgement, Advent, April
> Ethereal - og har sikkert glemt nogle...

Jamen, så sig dog frem!!!
Hvad synes I om det?

Hvem var, udover mig selv, i Lille Vega og se dem onsdag?

-V-

Fra : Thomas Olsen

Dato : 24-10-03 21:11

Takker så mange gange for svaret.
Da jeg kom hjem og fik hørt lidt mere synes jeg bare lige pludselig de havde
spillet alle de fede numre (som der jo er en del af), og med sædvanlige ti
min. pr. nummer kan en sådan koncert jo ikke klares på et par timer. Så
pludselig var jeg i tvivl om hvilke af numrene der rent faktisk blev
spillet.

"-V-" wrote:

> Jamen, så sig dog frem!!!
> Hvad synes I om det?

Det var da noget så afsindigt fedt!!! Imponerende! Det var min første
koncert med dem og jeg havde da mine tvivl om de ville komme til at leve op
til pladerne live. Jeg tænker her på et blandet sæt set i kontrast til deres
meget fuldendte plader. Men det lykkedes dem sgu. Det hele hang rigtig godt
sammen. De spiller noget så fedt og han synger jo noget så lækkert når han
endelig synger - rigtig god stemme.

mvh
Thomas